تبیان، دستیار زندگی

معرفی موزه؛

بزرگترین کلکسیون خرگوش در کدام کشور است؟

موزه خرگوش بزرگترین کلکسیون از این حیوان در کتاب گینس ثبت شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
بزرگترین کلکسیون خرگوش در کدام کشور است؟

اگر شما هم از خرگوش خوشتان می‌آید و در کودکی به اندازه‌ای داستان خرگوش و لاک‌پشت را شنیده‌اید که آن را حفظ کرده‌اید؛ حتما می‌دانید که امروزه افراد زیادی در هر سنی دوست دارند این حیوان بازیگوش را یک بار هم که شده از نزدیک ببینند و لمس کنند.

در این میان برخی از افراد با علاقه‌ای بیشتر از سایرین تلاش می‌کنند که کلکسیونی از انواع خرگوش‌ها را در یک مجموعه جمع‌آوری کنند. امروزه بزرگترین کلکسیون خرگوش در یکی از موزه‌های آمریکا به نمایش گذاشته می‌شود که نام این کلکسیون در کتاب گینس ثبت شده است.

موزه خرگوش، محل نگهداری ۳۴ هزار عروسک خرگوش است. این موزه، حیوانات اهلی را در معرض دید عموم قرار می‌دهد و به نوعی بازدیدکنندگانش را بیش از پیش با حیوانات اهلی و به ویژه خرگوش آشنا می‌کند البته باید گفت که اکثر ما در طول زندگیمان به نحوه‌های مختلف با زندگی خرگوش آشنا شدیم، زیرا این حیوان بانمک بار‌ها در قالب شخصیت‌های کارتونی مختلف روی صفحه جادویی تلویزیون ظاهر شده است.

گفتنی است؛ رالف، خرگوشی بود که در سال ۲۰۱۳ با وزنی بالغ بر ۵۵ پوند عنوان بزرگترین خرگوش جهان را به خودش اختصاص داد و نامش درکتاب گینس ثبت شد.این خرگوش هم‌اکنون یکی از بزرگترین خرگوش‌های دست‌آموز جهان است.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان