تبیان، دستیار زندگی

مردها وقتی زنی را دوست دارند به او چه می گویند؟

دوست داشتن یک حس درونی است که خداوند در وجود همه انسان ها قرار داده است اما طریقه ابراز آن در افراد گوناگون متفاوت است . دوست داشتن و عشق اشکال مختلفی مانند عشق به خدا و پدر و مادر و خانواده وعشق به همسر و... دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عشق، همسر، دوشت داشتن، خوشبختی، اعتماد، خانواده ایرانی، عشاق موفق
عشق به جنس مخالف یک عشق بسیار بسیار عمیق تر و صمیمانه تراست که به جز به کار بردن واژه کلامی دوستت دارم ، باید در قالب رفتار نیز به فرد مقابل ثابت شود . وقتی مردی کسی را دوست دارد و از طریق کلمات ابراز عشق می کند ، کلمات به تنهایی فقط کلمات هستند، چیزی که به آنها معنا و مفهوم می دهد، تعهدی است که آن مرد بعد از گفتن آن کلمات می پذیرد.
آیا می دانید مردها در عاشقی چگونه اند ؟ وقتی مردی واقعا زنی را دوست داشته باشد درباره او چگونه فکر میکند و به او چه میگوید ؟ با این بخش همراه شوید تا جواب سوال خود را دریابید.

شادی و خوشبختی تو خوشبختی من است

رابرت ای. هایلاین می گوید، «عشق وضعیتی است که در آن خوشبختی طر ف مقابل برایتان لازم و ضروری می شود».یعنی اگر کسی را دوست دارید با خوشحالی او خوشحال و با درد و غصه اش ناراحت می شوید . برای اینکه عشقتان بتواند با ناراحتی اش کنار آید شما در کنار او باشید و از او حمایت کنید.

به نیازهایت توجه دارم

یکی دیگر از رفتارهایی مردی که عاشق است این است که توجهی بیشتر از آنچه به دوستانش دارد، به عشقش دارد و عشقش برای او او لویت دارد و برای رفع نیازهای او تلاش زیادی می کند.

من به تو احترام می گذارم

وقتی کسی را واقعاً دوست دارید، احترام شما به او بیشتر و عمیق تر خواهد شد و به افکار، احساسات و نظرات او احترام می گذارید و در تصمیم گیری های مهم زندگی با او مشورت می کنید .

من به تو اعتماد دارم

وقتی کسی را دوست دارید به او اعتماد می کنید و در روزهای سختی او را تکیه گاه خود می دانید زیرا به او اعتماد دارید . اعتماد به طرف مقابلتان می گوید او با شما صادق است و به شما خیانت نمی کند.

از هیچ تلاشی به خاطر تو فروگذار نمی کنم

عشق فقط یک کلمه نیست و برای اینکه واقعاً وجود داشته باشد باید عملی شود و نیاز به تلاش و پشتکار دارد.

هر اتفاقی هم که بیفتد، من کنارت هستم

وقتی مردی زنی را دوست دارد نه تنها در خوشی و شادی در کنار اوست بلکه درمشکلات و ناراحتی ها نیز از او حمایت می کند و هنگامی که مریض می شود مراقب اوست . او وقت نیاز به عشقش کمک می کند و مشکلات زندگی را با او حل می کند.

فکر می کنم کامل و ایده آلی

وقتی مردی زنی را دوست دارد با اینکه می داند این زن کامل نیست اما همه چیز او مانند رفتار و زیبایی ظاهریش برایش جذاب می شود.

حرف هایم را با عمل به تو ثابت می کنم

وقتی مردی عاشق زنی می شود فقط به گفتن جمله دوستت دارم اکتفا نمی کند بلکه با رفتارش این جمله را ثابت می کند و به وعده ها و قول هایش عمل می کند.

می توانم آینده ام را با تو تصور کنم

وقتی مردی عاشق زنی می شود، من و تو دیگر تبدیل به ما می شود و زندگی اش دیگر فقط برای خودش نیست و او را کنار خود می بیند.

گذشته ات هیچ اهمیتی برای من ندارد، فقط می خواهم آینده ات من باشم

وقتی کسی را دوست داریم، گذشته او برایمان کمرنگ می شود و فقط فکر ساختن دنیای آینده با او هستیم و به این باور می رسیم که کسی که او بوده است، کسی نیست که الان هست.

نمی دانم واقعاً زندگی بدون تو چطور خواهد بود

با حضور فردی که عاشقش هستید در زندگی تان به یکباره تمام توجهتان تنها و تنها معطوف به آینده تان با او خواهد شد و ممکن است یکدفعه به ذهنتان خطور کند که واقعاً زندگی تان قبل از اینکه این زن وارد آن شود چطور بوده است.

سخن آخر از زبان توماس کمپیس

عشق به هیچ سختی و مشکلی فکر نمی کند، تا بالاتر از توان و قدرت خود تلاش می کند و هچ بهانه ای برای غیرممکن ها نمی آورد چون همه چیز را برای خود قانونی و ممکن می داند (توماس کمپیس).
منبع :نمناک

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.