تبیان، دستیار زندگی
ی تیم ملی امید 15 آذر مشخص خواهد شد رییس فدراسیون فوتبال با تأكید بر استفاده از" برانكو ایوانكوویچ" و محمد مایلی كهن در تیم امید از مشخص شدن كادر فنی و اعضای تیم فوتبال امید كشورمان در 15 آذرماه خبر داد. دادكان در خ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گفتگوبا دادكان و قلعه نویی در مورد تیم ملی

دادكان : كادر فنی تیم ملی امید 15 آذر مشخص خواهد شد


رییس فدراسیون فوتبال با تأكید بر استفاده از" برانكو ایوانكوویچ" و محمد مایلی كهن در تیم امید از مشخص شدن كادر فنی و اعضای تیم فوتبال امید كشورمان در 15 آذرماه خبر داد.

دادكان در خصوص كادر فنی تیم امید و استفاده از برانكو ایوانكوویچ در این تیم تصریح كرد: برای انتخاب مربی و كادر فنی این تیم از بهترین گزینه های موجود استفاده خواهیم كرد. عملكرد برانكو در مدت اخیر به همراه تیم ملی بزرگسالان رضایت بخش بوده است. او مربی باتجربه یی است كه لیاقت و شایستگی خود را چندین بار به اثبات رسانده است و می تواند در كنار تمامی تیم های ملی مثمرثمر باشد. لذا قطعاً از حضور وی در تیم ملی امید استفاده خواهیم كرد. محمد مایلی كهن نیز مربی شایسته و كارآمدی است كه حتماً از حضور وی در كادر فنی تیم ملی امید استفاده خواهد شد. وی در ارتباط با تعداد گل های زده شده توسط علی دایی در تیم ملی فوتبال كشورمان خاطر نشان كرد: تعداد گل هایی كه دایی تا كنون به ثمر رسانده 81 گل است كه هنوز با ركورد تعداد گل های پوشكاش 2 گل فاصله دارد. ولی او بازیكن لایقی است كه تا چندین سال آینده می تواند در تیم ملی حضور داشته باشد و در مسابقات مختلف گلزنی كند. اطمینان دارم در چند مسابقه آتی تیم ملی فوتبال كشورمان دایی به ركورد جهانی در تعداد گل های زده دست خواهد یافت. وی اضافه كرد: پس از ركوردشكنی علی دایی، برای قدردانی از تلاش های وی در تیم های ملی كشورمان و ایجاد انگیزه برای نسل جوان فوتبال در مراسمی از وی تجلیل خواهیم كرد. رییس فدراسیون حضور نماینده فوتبال كشورمان در تورنمنت بین المللی بحرین را منتفی دانست.

قلعه نویی: ملی پوشان استقلال حق همراهی تیم ملی را ندارند

اجازه نمی دهم بازیكنان ملی پوش استقلال در بازی دوستانه با تیم ملی كویت تیم ملی را همراهی كنند.

امیرقلعه نویی سرمربی استقلال دقایقی پس از پایان دیدار تیمش مقابل سپاهان خطاب به بازیكنان ملی پوش تیمش گفت: زمانی كه مربیان تیم ملی از شما استفاده نمی كنند و به غیر از مصدومیت و خستگی نتیجه یی عاید باشگاه نمی شود، لزومی ندارد در تمام سفرها در كنار تیم ملی باشید. ما به خاطر همین رفت و آمدها ضرركردیم و دیگر اجازه نمی دهم موقعیت استقلال به خاطر بی برنامگی تیم ملی به خطر بیفتد . از اصفهان، سرمربی استقلال همچنین تأكید كرد: بازی با كویت، چندان با اهمیت نیست كه بخواهیم به خاطر آن تمرینات تمام تیمها را دچار وقفه كنیم . روی همین اصل بهتر است تیم ملی از بازیكنان دیگر به جای بازیكنان استقلال استفاده كند و اجازه بدهید تیم ما هم طبق برنامه كارش را ادامه دهد. گفتنی است ملی پوشان تیم استقلال را علی سامره، علیرضا واحدی نیكبخت و پیروز قربانی تشكیل می دهند.