تبیان، دستیار زندگی
كسب هفت امتیاز از سه بازی شروعی امیدوار كننده برای اینتراخت فرانكفورت و مهدی مهدوی‌كیا است. كیا كه نخستین فصل حضورش در اینتراخت را پشت سر می‌گذارد.....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تشویق هامبورگی کیا در اینتراخت!

در خشش مهدوی کیا در بوندسلیگا

كسب هفت امتیاز از سه بازی شروعی امیدوار كننده برای اینتراخت فرانكفورت و مهدی مهدوی‌كیا است. كیا كه نخستین فصل حضورش در اینتراخت را پشت سر می‌گذارد، در بازی یکشنبه شب  سرخ‌پوشان فرانكفورت در دفاع راست بازی كرد اما، معتقد است كه بهترین بازی‌اش را از ابتدای فصل تا به حال در همین دیدار برابر هانزاروستوك انجام داده است.

مهدی مهدوی‌كیا با اشاره به دو پیروزی و یك تساوی اینتراخت فرانكفورت در سه هفته ابتدایی بوندسلیگا گفت: بوندسلیگا را بسیار خوب شروع كردیم و كسب هفت امتیاز در سه هفته نخست نتیجه‌ای بود كه در این چند سال برای تیم به دست نیامده بود اما، با این حال تیم ما می‌تواند بهتر از این سه هفته هم بازی كند.

وی افزود: ما می‌توانیم بسیار بهتر از این باشیم اما، دو هفته سخت را پیش رو داریم و باید در دو بازی بعد رو در روی وردربرمن و هامبورگ برویم.

مهدوی‌كیا درباره‌ی بازگشتش به دفاع راست در تركیب اینتراخت فرانكفورت گفت: تیم ما تركیبی از بازیكنان جوان و با تجربه است. متاسفانه هفته گذشته مدافع اصلی راست تیم‌مان آسیب دید و سرمربی تیم به دلیل اینكه بازیكنی نداشتیم از من خواست كه در این پست بازی كنم. من هم با بازی در این پست غریبه نبودم و سال‌ها برای تیم ملی و هامبورگ در دفاع راست بازی كردم و فكر می‌كنم در مقایسه با دو بازی گذشته در بازی با هانزا روستوك بهتر از قبل بودم.

مهدوی‌كیا درباره‌ی میزان رضایتش از بازی در پست دفاع راست گفت: هدف من موفقیت تیم است، بنابراین وقتی سرمربی تیم از من خواست كه در این پست بازی كنم، قبول كردم و بازی خوبی نیز در این پست انجام دادم.

وی درباره‌ی بازی آینده اینتراخت برابر وردربرمن به ایسنا گفت: وردربرمن تیمی است كه همیشه جز بهترین‌های بوندسلیگا بوده اما، این تیم در این فصل نتایج خوبی كسب نكرده و ما تلاش داریم كه با توجه به شروع خوبی كه در این فصل داشته‌ایم نتیجه خوبی در بازی بعد كسب كنیم و خودمان را در بالای جدول نگه داریم.

در خشش مهدوی کیا در بوندسلیگا

وی گفت: فرانكفورت در سال‌های قبل برای سقوط نكردن جنگیده اما، امسال سعی داریم كه در بالای جدول بمانیم، هر چند كه این كار ساده‌ای نیست ولی تمام تلاش ما این است كه به هدف‌مان برسیم.

بازیكن ایرانی اینتراخت درباره‌ی رویارویی‌اش با فرانك پالگزدورف سرمربی سابقش در هامبورگ گفت: از این كه توانستم بار دیگر پالگزدورف را ببینم خوشحال شدم اما، متاسفم كه در سه بازی نخست هانزاروستوك نتوانسته نتایج خوبی كسب كند. آنها تیم خوبی هستند اما، برای بوندسلیگای یك بسته نشده‌اند.

مهدوی‌كیا در مقایسه عملكرد مربیان سابقش با "فونكل" سرمربی اینتراخت گفت: شرایط كاری در بوندسلیگا یكسان است و تفاوت تنها در شیوه تمرینی مربیان است و تفاوت چندان زیادی وجود ندارد. فونكل مربی بسیار منضبطی است كه تجربه فراوانی در بوندسلیگا دارد.

وی درباره‌ی فضای ورزشگاه اینتراخت در مقایسه با هامبورگ گفت: جو بسیار خوبی در این ورزشگاه وجود دارد. هر چند كه خاطره‌ی تلخ بازی مقابل پرتغال را از این ورزشگاه دارم اما، همه چیز در اینجا خاطره انگیز است. تماشاگران هم یك امتیاز مثبت برای ما هستند. هواداران در بازی روز گذشته هم به شیوه هواداران هامبورگ من را تشویق كردند. هر چند كه این تشویق در ابعاد كوچك‌تری در مقایسه با تشویق هواداران هامبورگ بود اما، آنها با همان شیوه من را تشویق می‌كردند.

كاپیتان تیم ملی در پاسخ به این سوال كه آیا در انتخابات فدراسیون فوتبال كه 23 مهر برگزار می‌شود، شركت می‌كنید، گفت: تا به حال كه صحبتی با من نشده اما، با توجه به این كه درگیر مسابقات هستیم باید شرایط بوندسلیگا را ببینم اما، اگر لازم باشد شركت می‌كنم.