تبیان، دستیار زندگی
سلام دوستان خوب، بچه های عزیزو مهربون این سرزمین.بالاخره بعد از کلی انتظار امروز اومدیم که پیش شما بمونیم.از این به بعد قراره دوستای خوبی برای هم باشیم ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سلام به همه بچه های خوب دنیا

مبین و مبینا

سلام دوستان خوب، بچه های عزیزو مهربون این سرزمین.بالاخره بعد از کلی انتظار امروز اومدیم که پیش شما بمونیم.از این به بعد قراره دوستای خوبی برای هم باشیم و به هم کمک کنیم و چیزهای تازه از هم یاد بگیریم.

وای خدا جون!ممنون که این همه دوست خوب داریم که ما رو میبینن. ما که خیلی خوشحالیم که دوستانی مثل شما رو پیدا کردیم. امیدوارم شما هم در دوستی با ما لحظه های قشنگی داشته باشید.

راستی یادمون رفت خودمونو معرفی کنیم.آخ آخ!ببخشید..یه وقت نگید چه بچه های حواس پرتی!. آخه از بس از دیدنتون خوشحال شدم که یادم رفت معرفی کنم. من اونی هستم که سمت چپ ایستادم.اسم من مبین است. سمت راستی خواهرمه، که اسمش مبیناست. از این به بعد ما خواهر و برادر با شما دوستیم و خیلی خوشحال می شویم که زود به زود به ما سر بزنید.

این مبینا میگه من خیلی حرف زدم. حالا اون می خواد با شما حرف بزنه.

سلام عزیزان. ببخشید این برادر من همیشه احساس بزرگی میکنه و همه جا دوست داره اول حرف بزنه. ولی اشکال نداره .من سعی می کنم زیاد ناراحت نشم. ولی خوب از این به بعد بهتره  تقسیم بندی کنیم و هر کسی نوبتی کارهایش را انجام دهد، یه روز من اول و روز بعد اون اول حرف بزنه.

راستی بچه ها!درسته که ما خیلی دوست داشتیم زودتر به دیدنتون بیائیم،ولی الان خیلی خوشحالیم که در چنین روز بزرگی پیش شما اومدیم . روزی که بزرگترین و قشنگ ترین اتفاق تو دنیا افتاده و اونم تولد بهترین آدم روی زمینه. می دونید در مورد چه کسی حرف می زنم؟بله.درست حدس زدید. امام زمان خودمون، همون امام مهربون و خوب.همون کسی که ما بچه ها رو خیلی دوست داره و همیشه مراقب ماست و برامون دعا می کنه. فکر کنم این اتفاق جالبی باشه و باید تو دفتر خاطراتمون بنویسیم. فکر کنید تولد امام زمان با تولد دوستی ما و شما، چقدر جالبه!!!

ما که خیلی خوشحالیم .

خوب دیگه فکر کنم من هم دارم زیاد حرف میزنم. به خاطر همین خداحافظی می کنم. راستی یادتون نره این روزها کلی جشن برای تولد امام زمان می گیرند، من و مبین که می خواهیم تو همشون شرکت کنیم. شما هم شرکت می کنید دیگه؟ شاید همدیگر را در جشن میلاد امام زمان  ببینیم.من و مبین که خیلی دوست داریم به جشن های نیمه شعبان برویم.شما هم هر جا  بودید،امیدواریم بهتون خوش بگذره و فراموش نکنید که همه ما باید برای ظهور امام عصر دعا کنیم  و با دعایمان،دل امام زمانمان را شاد کنیم.عیدتون هزار هزار بار مبارک...

بخش کودک و نوجوان

سایت تبیان

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.