تبیان، دستیار زندگی

فصل دوم سریال «عاشقانه» در حال نگارش است

فصل دوم سریال «عاشقانه»‌ به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی هومن کبیری در ۳۴قسمت در شبکه نمایش خانگی تولید خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

 
 سریال «عاشقانه»‌

 با اتمام فصل اول سریال پر مخاطب «عاشقانه» گروه و سازندگان این سریال به دنبال ساخت فصل دوم آن  هستند.

هومن کبیری تهیه‌کننده مجموعه «عاشقانه» در خصوص آخرین وضعیت ساخت فصل دوم این سریال به «صبا» گفت: در حال حاضر سریال عاشقانه در مرحله نگارش قرار دارد و تا زمانی که به متن و فیلمنامه مطلوب نرسیم، کارهای مربوط به پیش تولید را آغاز نخواهیم كرد.

وی در خصوص موضوع و بازیگران فصل دوم سریال «عاشقانه» ادامه داد: در خصوص موضوع شاید تغییراتی در محتوا وجود داشته باشد ولی کارکترها و شخصیت‌ها همان شخصیت های فصل اول هستند و بازیگران هم بالطبع همان بازیگران هستند.
گفتنی است؛ فصل اول این سریال داستان چند خانواده با قصه‌ها و مشکلاتشان را نشان می‌داد که هر کاراکتر قصه و گذشته مخصوص خودش را داشت … با آمدن گیسو برازنده (مهناز افشار)، کسی که از وجود او اطلاعی نداشتند! مشکلاتی بین دو زوج جوان، سهیل (محمدرضا گلزار) و پگاه (ساره بیات) شکل می‌گیرد…مهناز افشار، محمدرضا گلزار، حسین یاری، ساره بیات، هومن سیدی، حمیدرضا پگاه، مسعود رایگان، پانته‌آ بهرام،فرزاد فرزین، سارا رسول زاده، بهاره کیان افشار و ... از بازیگران فصل قبل این سریال بودند.


منبع: خبرگزاری صبا