تبیان، دستیار زندگی

تهدید امنیتی در مرزهای کشور وجود ندارد

رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه تاکنون تهدید و مشکل امنیتی در مرزهای خروجی و ورودی ایران گزارش نشده است، گفت: زائرانی که ویزاهای جعلی داشتند به داخل کشور بازگردانده شدند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
مرز

سردار محسن فتحی‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به شرایط امنیتی موجود در مرزهای خروجی و ورودی کشورمان، گفت: خوشخبتانه امنیت پایداری در مرزهای کشور وجود دارد و مسیرهای منتهی به مرزهای خروجی روان است.

رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه تاکنون تهدید و مشکل امنیتی در مرزهای خروجی و ورودی گزارش نشده است، اظهار کرد: این مهم در حالیست که شرایط پذیرایی برای ورود زائران اتباع خارجی نیز مهیا شده و این افراد برای تردد با مشکل مواجه نیستند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت پارکینگ ها در مرز های غربی کشور که منتهی به عراق می شود مناسب است، افزود: در واقع فضا برای پذیرش خودروها وجود دارد.

فتحی‌زاده ادامه داد: بر اساس بررسی های صورت گرفته صبح ها تراکم ورودی به مرز بیشتر بوده و در عصر ها تردد کاهش می یابد.

رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مرکزی اربعین در خصوص ویزاهای جعلی برخی از زائران، خاطرنشان کرد: متاسفانه تعدادی از زائران ویزای خود را از مراکز معتبر که توسط ستاد اربعین و سازمان حج و زیارت اعلام شده تهیه نکرده بودند که به داخل کشور بازگردانده شدند.

منبع : خبرگزاری شبستان


مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.