تبیان، دستیار زندگی

حال معلم فداکار آب‌‌‌‌پخشی رضایت بخش است

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در عیادت از معلم فداکار حادثه دیده از آتش‌سوزی دبستان آب‌پخش گفت: حال عمومی معلم فداکار آب‌پخشی رضایت‌بخش و روبه‌ بهبودی است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
معلم
ناصر کرمی که از معلم فداکار حادثه دیده از آتش‌سوزی در بیمارستان شهید گنجی برازجان عیادت می‌‌کرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در برازجان  با بیان اینکه این حادثه ظهر امروز در دبستان شهید امیری آب‌پخش رخ داد اظهار داشت: من در حال بررسی مشکلات  آموزش و پرورش منطقه سعدآباد دشتستان بودم که از این واقعه مطلع شدم.

وی با بیان اینکه محمد ابراهیم‌زاده معلم دبستان پسرانه شهید امیری در آزمایشگاه مدرسه  دچار حادثه شد گفت: این معلم در تدریس درس علوم، در واکنش آزمایش ترکیبات شیمیایی پس از وقوع انفجار کوچکی دچار حادثه می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه پس از این واقعه، دانش آموزان به خارج از آزمایشگاه هدایت می‌شود تصریح کرد: پس از این انفجار معلم بلافاصله دانش آموزان را از آزمایشگاه خارج می‌کند.

کرمی با بیان اینکه آزمایشگاه مدرسه شهید امیری آب پخش در طبقه دوم  مدرسه قرار دارد گفت: معلم  پس از خارج کردن دانش آموزان از آزمایشگاه، به سبب انتشار گاز و  گازگرفتگی بی هوش و درب آزمایشگاه بسته می‌شود که بلافاصله کارکنان مدرسه به اتفاق اولیای دانش آموزان از پنجره برای نجات معلم اقدام می‌کنند و معلم بی‌‌هوش را به بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل می‌کنند.

وی با بیان اینکه اکنون خطر رفع شده و معلم یاد شده به هوش آمده است گفت: حال عمومی معلم فداکار آب‌پخشی رضایت‌بخش و روبه‌ بهبودی است و برای ادامه درمان باید برای مدتی دیگر در بیمارستان  تحت مراقبت باشد.
منبع: تسنیم