تبیان، دستیار زندگی

چهل منزل؛ همراه با مردم در اربعین ۹۷

«چهل منزل» با موضوع اربعین از امروز ۲۹ مهر روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
چهل منزل؛ همراه با مردم در اربعین ۹۷چهل منزل؛ همراه با مردم در اربعین ۹۷
وحید ایمانی مجری «چهل منزل» در سخنانی با اشاره به تولید برنامه‌ای با موضوع اربعین گفت: به منظور معاوضه پرچم‌های حرمین شریفین چند روز پیش پرچم گنبد امام رضا (ع) را از تولیت آستان قدس رضوی تحویل گرفتیم و در مسیر پیاده روی اربعین همراه با راهپیمایان به مقصد نهایی یعنی حرم سیدالشهداء می‌رسانیم.

وی اضافه کرد: پس از آن پرچم حرم امام حسین (ع) را از تولیت آستان مقدس دریافت و در روز شهادت امام رضا (ع) تحویل تولیت آستان قدس رضوی خواهیم داد.

ایمانی به پخش مراسم از شبکه‌های مختلف به صورت زنده و تولیدی اشاره کرد و گفت: در مسیر راه نیز با یک کامیون استیج شو برای زائران پیاده اربعین برنامه برگزار می‌کنیم. در برنامه خود از گروه‌های تواشیح، سرود، شعرای آیینی استفاده خواهیم کرد که در یک اتوبوس همراه ما هستند .

وی در خصوص برنامه‌های بعد از اربعین گفت: بعد از اربعین نیز به دلیل اینکه حامل پرچم گنبد سیدالشهدا (ع) هستیم، وارد ایران در شهر‌های مختلف می‌شویم و برنامه خود را تا چند روز مانده به ۲۸ صفر داخل حرم امام رضا (ع) تقدیم مردم می‌کنیم.

ایمانی در نحوه پوشش شبکه‌های مختلف توضیح داد: برنامه «چهل منزل» در شبکه‌های پنج و قرآن به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

وی با بیان اینکه این برنامه هر روز از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۷:۱۰ و ۵ روز مانده به اربعین از ساعت ۲۱ تا ۲۱:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود،گفت: بعد از اربعین چند روز به ساعت قبلی باز می‌گردد و ۵ روز پایانی ماه صفر مجددا به ساعت ۲۱ تا ۲۱:۴۰ منتقل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این برنامه در شبکه قرآن نیز هر روز از ساعت ۸:۴۵ پخش می‌شود،گفت:می خواهیم برای شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، آی فیلم، نمایش و آموزش نیز روزانه ۲۵ دقیقه برنامه تولید کرده و در اختیار دیگر شبکه‌ها قرار دهیم.

گفتنی است؛«چهل منزل» با موضوع اربعین و با اجرای وحید ایمانی و تهیه کنندگی محسن تهرانی از امروز ۲۹ مهر ساعت ۱۶:۳۰ روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود. 

منبع :باشگاه خبرنگاران جوان