تبیان، دستیار زندگی

برنامه‌های جدید تئاتر شهر اعلام شد

برنامه این هفته تالار‌های نمایشی مجموعه تئاتر شهر در حالی اعلام شد که یک اثر نمایشی جدید به کارگردانی مهدی مشهور از روز جمعه چهارم آبان ماه در تالار سایه به صحنه می‌رود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
برنامه‌های جدید تئاتر شهر اعلام شد
به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر؛ سه اثر نمایشی طی هفته جاری در تالارهای مختلف مجموعه تئاترشهر میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود. این در حالی است که از روز جمعه چهارم آبان ماه یک نمایش جدید دیگر در تالار سایه روی صحنه خواهد رفت.

«خاموشخانه» عنوان نمایش جدیدی به نویسندگی و کارگردانی مهدی مشهور است که از روز جمعه چهارم آبان ماه در تالار سایه به صحنه خواهد رفت. در این اثر نمایشی که از تاریخ یاد شده ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۳۰ هزار تومان اجرا می‌شود، شیوا مکی نیان، بنیامین اثباتی به عنوان بازیگر حضور دارند.

این اثر نمایشی روایتگر بخشی از زندگی بنیامین و شیواست که پنج سالی است در کمپ پناهجوها زندگی می‌کنند. کارهای نهایی اقامت آنها در حال انجام است؛ اما شخصی به نام گل بهاری که قرار است کارهای آنها را به سرانجام برساند سرنوشت داستان را وارد جریان تازه‌ای می‌کند.

نمایش «خاموشخانه» تاکنون در مرکز تئاتر دونزدورف آلمان، جشنواره بین‌المللی تئاتر برایتون انگلستان، جشنواره بین‌المللی تئاتر رجاینا کانادا، بخش آف جشنواره بین‌المللی تئاتر اوینیون فرانسه و جشنواره بین‌المللی تئاتر فرینج هلیفکس کانادا روی صحنه رفته است.

اما در تالار اصلی نمایش «خاتون» به نویسندگی و کارگردانی حسین عالم ساعت ۲۰ به مدت زمان ۸۰ دقیقه و قیمت بلیت ۴۰ هزار تومان به صحنه می‌رود. (به ترتیب حروف الفبا) کریم اکبری مبارکه، علی برجی، سیروس اسنقی، بهار ارجمند، عطیه غبیشاوی، کیمیا ملایی و میلاد محمدزاده به عنوان بازیگر حضور دارند.

«نقاشی اِشِر» عنوان نمایشی به نویسندگی محمد حسین معارف و کارگردانی فریبرز کریمی است که هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت ۱۹:۱۵ به مدت زمان ۷۰ دقیقه و قیمت بلیت ۳۰هزار تومان به صحنه می‌رود. مونا احمدی، آوا شریفی، جاوید قائم‌مقامی، مهسا طهماسبی، آوا درویشی، نوید فیاض و سینا رستگاری بازیگران این اثر نمایشی هستند.

در پلاتو اجرا هم نمایش «ابوالهول» به نویسندگی علی شمس، کارگردانی داود پورحمزه و بازی خشایار قائد رحمتی، مژگان طاهرپور، دانیال شاهسون، کمال اصغری، امیرعلی احمدی، داوود پورحمزه ساعت ۱۸ به مدت زمان ۵۰ دقیقه و قیمت بلیت ۱۵ هزار تومان میزبان علاقه مندان است.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان