تبیان، دستیار زندگی

جشنواره تولید محتوای الکترونیکی در تبیان برگزار می‌شود

موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان با هدف ایجاد شادابی و استفاده از توان معلمان و دانش آموزان در زمینه تولید محتوا، نخستین «جشنواره تولید محتوای الکترونیکی» را برگزار می‌کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
جشنواره تولید محتوا
به گزارش روابط عمومی، این جشنواره توسط مرکز یادگیری الکترونیکی موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان برگزار می‌شود.
تعلیم و تربیت مانند بسیاری از فناوری های نوین، در تلاش است که از همه توان فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در جهت منافع نظام های آموزشی بهره بگیرد.
اهداف این جشنواره توسعه و تعمیق فرهنگ تولید محتوی الکترونیکی واستفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یادگیری،
ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی و پرورش توانمندی‌های معلمان، دانش‌آموزان، دانشجو معلمان و مدرسان در تولید مواد و رسانه‌های الکترونیکی یادگیری، تولید مواد و رسانه‌های یادگیری متناسب با نیاز معلمان و دانش‌آموزان و استفاده از آن‌ها در فرایند تدریس، زمینه‌سازی برای مشارکت فعال معلمان و مربیان در تولید، تکمیل و غنی‌سازی مواد و منابع متنوع یادگیری، توانمندسازی مدرسه برای ایفای نقش اصلی و محوری در نیل به وضع مطلوب در تولید و بهره‌برداری از مواد و رسانه های یادگیری، مراکز و منابع متنوع یادگیری و همچنین ایجاد زمینه استفاده از مواد و رسانه‌های آموزشی مبتنی برفناوری‌های آموزشی در فرآیند یاددهی و یادگیری است.
مهلت ارسال آثار تا ۱۵ آذرماه سال جاری است و شرایط عمومی آثار بدین گونه است که: آثار تولیدی باید محصول فعالیت خلاقانه فردی و یا گروهی دانش‌آموزان، معلمان، دانشجویان و مدرسان باشد.
گفتنی است، علاقمندان به منظور کسب اطلاعات تکمیلی و شرکت در مسابقات می توانند به آدرس اینترنتی: https://edu.tebyan.net/  مراجعه کنند.