تبیان، دستیار زندگی

به همت سازمان بسیج هنرمندان؛

چهارمین جشنواره سرود‌های حماسی و آوا‌های انقلابی فراخوان داد

دبیرخانه جشنواره سرود‌های حماسی و آوا‌های انقلابی برای چهارمین دوره متوالی فراخوان داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
چهارمین جشنواره سرود‌های حماسی و آوا‌های انقلابی فراخوان داد

 با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در باب اهمیت سرود و جریان سازی لازم در این حوزه و تاثیرگذاری آن بر نسل جوان دبیرخانه جشنواره سرود‌های حماسی و آوا‌های انقلابی برای چهارمین دوره متوالی فراخوان داد.

این جشنواره که به همت سازمان بسیج هنرمندان کشور برگزار می‌شود، با هدف تغییر در موازنه‌ عرصه سرود و موسیقی مبتنی بر تحقق منویات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید سرود‌های انقلابی، بستر سازی و باز کردن دریچه‌های تازه در رویکرد هنر سرود و موسیقی و همچنین  ارتقای هنر موسیقی به سمت معنا و هدف‌های متعالی آغاز به کار کرده است.

محور‌های موضوعی این جشنواره عبارتند از:

تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی، اردو‌های جهادی، بصیرت و میثاق امت با ولایت، مقابله با استعمار و استکبار جهانی و احیای هویت ایرانی – اسلامی، بسیج، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، شهدای انقلاب اسلامی، ترور، دفاع مقدس، منا و مدافع حرم، استکبار ستیزی، انتفاضه فلسطین و جهانی سازی دفاع از آرمان فلسطین، اقتدار جهانی و امنیت ملی، الگوی پیشرفت ایرانی – اسلامی و فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس، سبک زندگی ایرانی – اسلامی و نقش مادران و همسران در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم و تداوم مقاومت و مبارزه با استکبار و موضوعاتی دیگر.

علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند جهت انجام فرایند ثبت نام و ارسال آثار صرفا به سایت آوای بیداری مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر دبیرخانه جشنواره تماس حاصل نمایند.

آخرین مهلت ثبت نام و تکمیل فرم مربوطه و ارسال آثار تاریخ ۵ آذر است. داوری مرحله نهایی جشنواره به دو شیوه بر اساس آرای مردمی و هیات داوران بوده و از برگزیدگان جشنواره طی مراسم اختتامیه تجلیل خواهد شد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان