تبیان، دستیار زندگی

اعزام ۱۰ دستگاه آمبولانس به مرز شلمچه از شیراز

رئیس مرکز اورژانس فارس با اشاره به اعزام ۱۰ دستگاه آمبولانس و آماده باش سه بالگرد اورژانس در مرز شلمچه خبر داد و گفت: با اعزام این آمبولانس ها، کارکنان اورژانس قادر هستند روزانه به بیش از یکصد زائر در مسیر پیاده روی خدمات پیش بیمارستانی ارائه کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
امبولانس مرز


دکتر محمدجواد مرادیان، امروز (24 مهر) در مراسم اعزام کاروان اعزامی اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی شیراز به منطقه مرزی شلمچه با اشاره به اعزام 10 دستگاه آمبولانس و آماده باش سه بالگرد اورژانس برای ارائه خدمات به زائرین پیاده روی اربعین حسینی، گفت: با اعزام این آمبولانس ها، کارکنان اورژانس قادر هستند روزانه به بیش از یکصد زائر در مسیر پیاده روی خدمات پیش بیمارستانی ارائه کنند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه امسال هم مانند سال‌ های گذشته کاروان ویژه اورژانس از دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای خدمت ‌رسانی به زائران، اعزام می شوند، اضافه کرد: محورهای مواصلاتی نی ریز، رستم، قائمیه و کازرون از مسیرهای استانی پیاده روی زائران است و در همین راستا، عوامل اورژانس با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه، با برپایی ایستگاه سلامت، خدمات آموزشی و درمانی به زائران اربعین ارائه می دهند.

وی تاکید کرد: خدمات اورژانس تا زمانی که زائران به استان های خود بازگردند، ادامه دارد و به همین دلیل تمامی نیروهای اورژانس استان در طول این مدت به شکل آماده باش هستند تا در ارائه خدمات به شهروندان، خللی ایجاد نشود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به زائران توصیه کرد: در روزهای پیاده ‌روی اربعین پس از یک ساعت پیاده ‌روی، حدود ۲۰ دقیقه استراحت کنند تا دچار گرفتگی عضلانی نشوند، همچنین زائران از تند راه رفتن و توقف ناگهانی خودداری کنند، زیرا این عمل باعث گرفتگی عضلات می ‌شود.

منبع: خبرگزاری شبستان

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.