تبیان، دستیار زندگی

انتشار مجموعه «فانوس کویری» در قالب گفت‌وگویی شاعرانه

ایمان فلاح یکی از دو شاعر مجموعه شعر «فانوس کویری» از انتشار این دفتر شعر گفت‌وگویی توسط انتشارات سروش ماندگار (بوتیمار) خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«فانوس کویری»

ایمان فلاح، شاعر، با اعلام این خبر درباره مجموعه شعر «فانوس کویری»گفت: این مجموعه حاوی اشعاری گفت‌وگویی یا مناظره‌ای است که کار مشترک من و خانم ترانه هوشیار است. این گفت‌وگوها حال و احوال انسانی رهرو و سالک را انتقال می‌دهد که در هر لحظه، شکل و محتوایی دیگرگونه دارد.

به گفته فلاح در حقیقت «فانوس کویری» با بهره‌گیری از توانمندی‌های زبان و ادب فارسی به شکل گفتگوهای درونی یک سالک، راوی انسانی است که در جستجوی معناست و از خیال سرشار است.

وی توضیح داد: به عبارت دیگر، این مجموعه شعر گفتگویی میان عناصر درونی یک سالک برای حرکت در مسیر دستیابی به هستی لایتناهی است؛ عناصری درونی مانند سکوت، هراس و ...

فلاح با بیان اینکه قالب شعرهای مجموعه «فانوس کویری» سپید، نیمایی، حجم و فتوریسم است، گفت: این کتاب در دوازه فصل تدوین شده که در ابتدای هر سه فصل یک اثر نقاشی با آبرنگ اثر خانم «مهرناز سراج‌القوم» کار شده است و نشانی بر سیال بودن بیان و زبان شعر این کتاب است.

این شاعر اظهار کرد: «فانوس کویری» در ۱۵۹ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و با قیمت ۳۰هزار تومان توسط انتشارات سروش ماندگار (بوتیمار) چاپ و منتشر شده و اخیراً روانه بازار کتاب گردیده است.

او در پایان از برگزاری نشست رونمایی و جشن امضای این مجموعه شعر در روز چهارشنبه ٢٥ مهرماه، ساعت ١٧:٣٠ در کتابفروشی آبگون، واقع در هنرشهر آفتاب شیراز خبر داد.


منبع: مهر