تبیان، دستیار زندگی

مرحوم شجاعی عمر خدا را در راه خدمت به قرآن و ترویج دین سپری کرد

کانون خبرنگاران نبأ ــ دفتر آیت‌الله العظمی سیدمحمد تقی مدرسی از مراجع معظم تقلید کربلای معلی با صدور پیامی ارتحال حجت‌الاسلام‌والمسلمین شجاعی از خطبای با اخلاص تهران را تسلیت گفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین شجاعی

دفتر آیت‌الله‌العظمی سیدمحمدتقی مدرسی، از مراجع معظم تقلید کربلای معلی با صدور پیامی ارتحال حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سیدابوالقاسم شجاعی، از خطبای با اخلاص تهران را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: مرحوم حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین شجاعی خطیبی برجسته و مبلغی توانا بود که عمر با برکت خود را در خدمت به قرآن و سنت رسول خدا(ص) و اهل بیت(ع) در راستای ترویج مبانی دین مبین اسلام و هدایت جامعه سپری کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی:

یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْكُمْ وَالَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجَاتٍ ۚ وَاللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِیرٌ) صدق الله العلی العظیم

ارتحال خطیب برجسته، مبلغ توانا، حضرت حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حاج سیدابوالقاسم شجاعی را به جامعه روحانیت، بالخصوص جامعه مبلغین تهران و خانواده مکرم ایشان تسلیت عرض می‌نماییم.

مرحوم مغفور، عمر با برکت خود را در خدمت به قرآن کریم و سنت رسول خدا(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و ترویج مبانی بر حق دین مبین اسلام و هدایت جامعه به سوی هدف های متعالی مکتب تشیع سپری نمودند.

از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم درجات معظم له را متعالی و با پیامبر عظیم‌الشان اسلام و ائمه معصومین (علیه و علیهم افضل الصلاة و السلام) در بهشت برین محشور گرداند.

قال النبی الاکرم(ص): من مات علی حب آل محمد مات شهیدا.

و قال الامام علی(ع): اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمة لا یسدها شی ء الی یوم القیامة.

دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی حاج سیدمحمدتقی مدرسی»

امیرمحسن سلطان احمدی


منبع: خبرگزاری قرآن
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.