تبیان، دستیار زندگی

فراخوان جمع‌آوری نذورات برای تهیه قرآن و ادعیه به خط بریل

با همکاری مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی روشندلان استان اصفهان در راستای سنت حسنه وقف به‌جمع‌آوری نذورات خیرین به‌منظور تهیه قرآن، ادعیه و زیارت‌نامه به‌خط بریل اقدام کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
قران خط بریل

همزمان با روز جهانی نابینایان(عصای سفید)، این خبرگزاری به‌راه‌اندازی کمپینی برای جمع‌آوری نذورات نقدی مردم برای تهیه قرآن، ادعیه و زیارتنامه‌ها به‌خط بریل برای نابینایان عزیز اقدام کرده است.
لذا به مصداق آیه «وَالسَّابِقُونَ السَّابِقُونَ أُوْلَئكَ الْمُقَرَّبُون؛ و پیشگامان پیشگامند، آنها مقربانند»، با توجه به‌هزینه‌های بالای تهیه قرآن‌ به‌خط بریل و کمبود و بعضاً فقدان ادعیه و زیارت‌نامه‌های بریل در اماکن زیارتی و حرم‌های شریف همچون حضرت ثامن‌الحجج(ع)، حضرت معصومه(س)، حضرت احمد‌بن موسی شاهچراغ(ع)، حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ایکنا به‌اعلام فراخوان برای جمع‌آوری این نذورات از اصحاب رسانه، خیرین و سایر مردم قرآن‌دوست و علاقه‌مند اقدام کرده است.
علاقه‌مندان به‌مشارکت در این امر نیک و خداپسندانه تا پایان مهرماه می‌توانند با شماره‌های ۶۶۹۷۰۷۷۱-۶۶۴۶۵۵۵۴ تماس بگیرند و اعلام آمادگی کنند.
یادآور می‌شود، تهیه این کتاب‌ها با همکاری مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی روشندلان استان اصفهان انجام می‌شود که برای اطلاع از میزان هدیه قرآن‌ها و مبلغ ادعیه‌ها می‌توانید به پایگاه اینترنتی این مؤسسه به نشانی http://braillequran.net مراجعه کنید.

منبع: خبرگزاری قرآن