تبیان، دستیار زندگی

درهای صحن حضرت زهرا (س) فردا به روی زائران اربعین باز می‌شود

صحن حضرت زهرا (س) در نجف فردا به روی زائران باز می‌شود. جمعی از زائرانی که قرار است در مراسم پیاده‌روی اربعین شرکت کنند به این شهر رسیده‌اند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
صحن حضرت زهرا

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات ـ بخش زیارتی طرح توسعه حرم مطهر علوی به نام صحن و شبستان حضرت زهرا (س) فردا (ششم صفر)، در آستانه ایام اربعین حسینی با حضور حسن پلارک ـ رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات ـ به روی زائران گشوده می‌شود.

علیرضا فداکار ـ رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات نجف ـ با بیان این‌که تعدادی از زائران هم‌اکنون خود را به شهر نجف که مبدا پیاده‌روی اربعین است، رسانده‌اند، افزود: با بازگشایی صحن مطهر حضرت زهرا (س) از فردا پذیرای زائران حرم مولای متقیان خواهیم بود.

وی با اشاره به افزایش شمار زائران اربعین در شهر نجف، اظهار کرد: با تمهیدات اندیشیده شده و همت خادمانِ موکب‌های ایرانی و همکاری برادران عراقی، مشکلی در پذیرائی از زائران نداریم.

رییس کمیته اسکان و تغذیه نجف اشرف افزود: پیش‌بینی می‌شود با روند کنونی ورود زائران به شهر نجف، ظرفیت اسکان و تغذیه ایجاد شده با همت برادران عراقی و موکب‌های ایرانی پاسخگوی نیازها باشد.

فداکار یادآور شد: میزبانان اصلی مراسم اربعین حسینی مردم عزیز و دولت عراق هستند، لذا لازم است هموطنان عزیز با رعایت آداب مهمانی به این زیارت مقدس مشرف شوند.

منبع: ایسنا
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.