تبیان، دستیار زندگی

قوانین و مقررات دائمی «جایزه فرشته» اعلام شد

قوانین و مقررات دائمی «جایزه فرشته» در دو بخش «داستان کوتاه» و «عکس» از سوی شهر کتاب اعلام شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
قوانین و مقررات دائمی «جایزه فرشته» اعلام شد

مجموعه فرهنگی- هنری شهرکتاب فرشته اعلام کرد:با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و حمایت از نویسندگان و هنرمندان مستعد، امسال برای پنجمین سالِ پیاپی، مسابقه «جایزه فرشته» در دو حوزه «داستان کوتاه» و «عکس» برگزار می‌ شود.
براساس این گزارش،از این پس در بخش «داستان کوتاه» آثار ارسالی باید در فرمت doc یا docx بوده و حداکثر تعداد کلمات 3500 کلمه باشد. همچنین آثار ارسالی نباید پیش از این در هیچ مسابقه‌ای شرکت کرده باشد، مضافا اینکه هر نویسنده امکان ارسال تنها یک اثر را به دبیرخانه «جایزه فرشته» خواهد داشت.
شهر کتاب با اشاره به اینکه تا دوره قبل، شرکت کنندگان نمی‌بایست اثر منتشر شده‌ای از خود داشته باشند اعلام کرده است: این موضوع در جایزه فرشته مورد بررسی قرار گرفت و نظر شورای سیاستگذاری جایزه بر این بود تا این شرط از شرایط شرکت در جایزه حذف شود از همین رو از این پس حتی نویسندگانی که اثر منتشر شده‌ای هم داشته باشند می‌توانند در جایزه فرشته شرکت کنند.
براساس تصمیمات اتخاذ شده،محدودیت شرایط سنی که از دوره اول تا دوره سوم لحاظ شده بود، از دوره چهارم برداشته شده و شرکت در این جایزه بدون محدودیت سنی خواهد بود.
در بخش عکس نیز عکس‌ها باید با ابعاد 300 DPI و فرمت آن jpg باشند و شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر 3 عکس به دبیرخانه ارسال کنند. در این بخش نیز عکس‌های ارسالی اگر در مسابقه یا جایزه دیگری حائز رتبه یا مقام شده باشند نیز می‌توانند در مسابقه شرکت کنند.
مهلت ارسال آثار از یکم دی‌ماه آن سال لغایت سی‌ویکم فروردین ماه سال بعد خواهد بود.

منبع : خبرگزاری ایرنا