تبیان، دستیار زندگی

معرفی انجمن ریاضی دانان جوان

انجمن ریاضی دانان جوان به عنوان مجموعه ای علمی و تحقیقاتی و آموزشی می باشد که فعالیت خود را از سال 1376 آغاز نموده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
این فعالیت ها در زمینه تحقیقات، پژوهش و برگزاری سمینارها و همایش های علمی، خدمات مشاوره ای-تحصیلی، برگزاری آزمون های علمی، انتشار مجلات الکترونیکی و کاغذی و...... در کل کشور انجام شده است.
معرفی انجمن ریاضی دانان جوان

انجمن ریاضی دانان جوان به عنوان مجموعه ای علمی و تحقیقاتی و آموزشی می باشد که فعالیت خود را از سال 1376 آغاز نموده است. این فعالیتها در زمینه تحقیقات، پژوهش و برگزاری سمینارها و همایش های علمی،خدمات مشاوره ای-تحصیلی، برگزاری آزمون های علمی، انتشار مجلات الکترونیکی و کاغذی و...... در کل کشور انجام شده است.
معرفی انجمن ریاضی دانان جوان

لذا به منظور آمادگی و آشنائی بیشتر در زمینه ریاضی و آزمون المپیاد های ریاضی واحدهای مکاتبه ای برای دانش پژوهان برگزیده پیش بینی شده که طی این دوره ها مباحث طرح شده به صورت واحد بندی به صورت منظم و مستمر آموزش داده خواهد شد.

انجمن هر ساله با برگزاری آزمون مرحله دوم، اعضا ویژه را انتخاب نموده و با تشکیل دوره های آمادگی، تیم نهائی را در مسابقات ریاضی دانشگاه واترلو کانادا شرکت می دهد، این مسابقات هر سال با حضور بیش از 35 کشور جهان برگزار شده که انجمن به عنوان نماینده ایران در مسابقات شرکت می نماید.

کلیه کتب آموزش مکاتبه ای توسط مولفین انجمن و مدرسان و اساتید برتر ریاضی کشور تالیف شده است.

تمام اعضای ثبت نامی دارای پشتیبان آموزشی می باشند و به صورت تلفنی هر ماه یک بار، با رفع اشکال در واحدهای انتخابی راهنمائی و پشتیبانی خواهند شد.

دبیر خانه مرکزی انجمن ریاضی دانان جوان از ساعت9صبح الی18 بعد از ظهر بجز ایام تعطیل پاسخگوی سوالات کلیه اعضا خواهد بود.تلفن:88932475-88897071(021)

کلیه دانش آموزان می توانند اطلاعیه ها و اخبار مربوطه را از طریق روزنامه های کثیرالانتشار و تلویزیون و رادیو و سایت انجمن ریاضی دانان جوان پیگیری نمایند.(www.anjoman.ir)

بخش پژوهش های دانش آموزی تبیان، تنظیم: نسرین صادقی