تبیان، دستیار زندگی

جهانبخش: تاکنون با برایتون هماهنگ نشده‌ام

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیر به تیم برایتون اضافه شدم نتوانستم در لیگ سخت انگلیس با این تیم به هماهنگی برسم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
علیرضا جهانبخش
علیرضا جهانبخش، هافبک تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز ( پنج شنبه ) تیم ملی بیان کرد: پس از برگزاری یک - ۲ جلسه تمرین که تیم کامل‌ نبود، درحال حاضر تیم تکمیل است و تمامی بازیکنان رسیدند و امیدوار بودیم که امروز و فردا هم بازی کنیم تا در این اردو ۲ بازی تدارکاتی داشته باشیم که این اتفاق رخ نداد اما  با این حال امیدوارم بازی خوبی برابر بولیوی انجام دهیم و محک خوبی برای ما باشد. فردا یک‌بازی درون تیمی داریم تا آماده بازی با بولیوی در روز سه شنبه شویم.

او افزود: شرایطم بهتر شده است اما به دلیل اینکه دیر به تیم برایتون در لیگ انگلیس اضافه شدم، نتوانستم با تیم در لیگی که خیلی سخت است هماهنگ‌شوم اما خدا را شکر با تمرینات سخت به شرایط خوبی رسیده‌ام و امیدوارم بتوانم این مسیر را ادامه دهم.

از طرفی، بحث بازی‌های تیم ملی در جام ملت‌هاست و می‌دانم این تورنمنت چقدر برای مردم ایران مهم است. برای خودم هم به شخصه مهم است و من و تمام بازیکنان تلاش مان را می کنیم تا به موفقیت برسیم. در وهله‌ی اول افتخار می‌کنم که برای تیم ملی بازی می‌کنم و امیدوارم نتایج خوبی هم در جام ملت‌های آسیا کسب کنیم.

 وقتی حرف از امکانات و بازی‌های دوستانه می‌زنیم، برای این است که شرایطی فراهم شود تا بازیکنان با برگزاری بازی‌های تدارکاتی، با اعتماد به نفس بیشتری پا به مسابقات بگذارند. 



جهانبخش ادامه داد: ابتدای صحبت‌هایم اشاره کردم که امیدوار بودم در این اردو ۲ بازی تدارکاتی برگزار کنیم، زیرا اردوی مانده به آخرمان است و قطعا هر چقدر بازی‌های دوستانه برگزار کنیم، محک خوبی برای ما خواهد بود و حریفان ما با تیم‌های بزرگ بازی می‌کنند اما متاسفانه این شرایط برای ما فراهم نبوده اما پیش از جام جهانی هم این شرایط وجود داشته و چیز جدیدی نیست.

هافبک تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: مسئولان باید تلاش خود را کنند و امیدوارم در اردوی بعدی، بتوانیم بازی خوبی برگزار کرده و محک بخوریم. در اردوی کنونی، یک بازی را از دست دادیم و امیدوارم مقابل بولیوی محک خوبی بخوریم. پیش از آغاز جام ملت‌ها، 15 روز اردو خواهیم داشت و باید با این شرایط سخت، خودمان را آماده کنیم و در صورتیکه انتظارات از تیم ملی بالا ست اما بازیکنان هم انتظاراتی برای انجام بازی‌های دوستانه دارند تا انشالله شرایط خوبی داشته باشیم و به مسابقات جام ملت ها برویم.

وی در پایان گفت: با حداقل ها همیشه انتظارات از تیم ملی بالا بوده و وقتی حرف از امکانات و بازی‌های دوستانه می‌زنیم، برای این است که شرایطی فراهم شود تا بازیکنان با برگزاری بازی‌های تدارکاتی، با اعتماد به نفس بیشتری پا به مسابقات بگذارند. قطعا ما تیمی داریم که کادر فنی و بازیکنان باکیفیتی دارد و همه باید دست به دست هم دهند تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم. نشان داده‌ایم با حداقل‌ها تلاش‌مان را کرده‌ایم. تیم ملی در سه، چهار سال اخیر، تیم اول آسیا بوده و امیدوار هستیم در جام ملت‌ها به مراحل بالاتر برویم. هدف‌مان این است که در جام ملت‌ها تا مراحل آخر بالا برویم.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان