تبیان، دستیار زندگی

قدوس: بولیوی، تیم خوبی است

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: بولیوی تیم خوبی دست و دیدار با این تیم بازیکنان ما را آماده‌تر می‌کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سامان قدوس
سامان قدوس هافبک تیم ملی فوتبال ایران درباره درخشش خود در لیگ فرانسه و حضور در تمرینات تیم ملی فوتبال ایران برای بازی تدارکاتی با بولیوی بیان کرد: خوشحال هستم که در تمرین تیم ملی حضور دارم و همیشه آماه هستم. از تیم بولیوی اطلاعانی ندارم، اما اگر فدراسیون فوتبال این بازی را تدارک دیده است فکر می‌کنم تیم خوبی باشد و  می‌توانیم با آن بازی کنیم.

او درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران برای درخشش در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: اکنون در حال آماده سازی هستیم و این تیم قوی با تمرین بهتر هم می‌شود. بازی با بولیوی هم دیدار خوبی است که ما را آماده‌تر می‌کند.

قدوس درباره اینکه آیا شرایط درخشش او در فوتبال اروپا در تیم ملی ایران هم وجود دارد یا خیر، توضیح داد: این شرایط وجود دارد و من تیم ملی ایران را دوست دارم. آمیان مانند تیم ملی ایران است که دفاع قوی‌ای دارد و خوب هم حمله می‌کند. امیدوارم گل‌هایی که برای آمیان به ثمر می‌رسانم برای تیم ملی ایران هم بزنم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران درباره بالا رفتن انتظار‌ها از این تیم برای کسب قهرمانی آسیا با توجه به عملکرد خوبی که در جام جهانی داشته است، گفت: جام ملت‌های آسیا کیفیت خیلی خوبی دارد و قهرمانی در آن سخت است، اما تیم ما هم قوی است. باید از تیم ملی ایران پشتیبانی شود. فکر می‌کنم می‌توانیم در جام ملت‌ها خیلی خوب بازی کنیم و بازی هایمان را برای خوشحالی مردم ایران ببریم.

قدوس درباره انتخابش به عنوان امید اول مردم ایران برای گلزنی در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: این امر تفاوتی برای من ندارد و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا در جام ملت‌ها به تیم ملی کمک کنم.

هافبک تیم آمیان فرانسه درباره اینکه با توجه به انتقادات مطرح شده نسبت به کارلوس کی روش به دلیل کم بازی دادن به قدوس در جام جهانی تا چه اندازه‌ای احتمال می‌هد در جام ملت‌های آسیا حضور ثابتی در ترکیب تیم ملس داشته باشد، گفت: این موضوع را باید از کارلوس کی روش بپرسید، اما من تمام تلاشم را به کار می‌گیرم در تیم ملی بهتر شوم و امیدوارم با این تیم هم به پیروزی برسیم.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان