تبیان، دستیار زندگی

محرمی: بازی با بولیوی مهم است

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی با بولیوی برای ما مهم است، اما اگر شرایط برگزاری دیدار با تیم‌های بزرگ‌تر فراهم می‌شد بهتر بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
صادق محرمی
صادق محرمی مدافع تیم ملی فوتبال ایران درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: چند روز است در اردو حضور داریم و شرایطمان خوب است. فکر می‌کنم بازی مهمی هم با بولیوی برگزار می‌کنیم که نخستین بازی تیم ملی پس از جام جهانی در تهران است. امیدوارم هواداران به ورزشگاه آزادی بیایند و از تیم ملی حمایت کنند چراکه این بازی خیلی مهم است.

او ادامه داد: فرصت چندانی تا جام ملت‌های آسیا باقی نمانده است و امیدوارم تیم ملی با قدرت و آمادگی کامل در این رقابت‌ها شرکت کند.

محرمی درباره آخرین شرایطش و شانسی که نسبت به حضور خودش در ترکیب اصلی و فهرست ۲۳ نفره تیم ملی در جام ملت‌های آسیا قائل است، اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی دارم. هرچند تغییر تیم و حضور در لیگ کرواسی تا حدی برای من سخت بود، اما رفته رفته وضعیتم بهتر می‌شود. اکنون هم دومین اردویی است که به تیم ملی دعوت شده ام و شانس بزرگی نصیب من شده است. از کادرفنی تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد و امیدوارم هرکسی حقش است و مربیان تبم ملی صلاح می‌دانند در جام ملت‌ها حضور داشته باشد چراکه مهم موفقیت تیم ملی است.

مدافع تیم دیناموزاگرب کرواسی درباره تفاوت بازی‌های تدارکاتی تیم ملی عراق به عنوان حریف ایران در جام ملت‌های آسیا با ملی پوشان کشورمان گفت: بی شک همینگونه است چراکه بازی‌های تدارکاتی اهمیت زیادی دارد. رقیبان ما در جام ملت‌های آسیا با تیم‌های بزرگی مانند برزیل و آرژانتین بازی می‌کنند، اما متاسفانه شرایط برای تیم ملی ایران مهیا نیست با این وجود فکر نمی‌کنم بولیوی تیم بدی باشد، اما اگر می‌تواستیم با تیم‌های بزرگ بازی کنیم به تیم ملی بیشتر کمک می‌کرد.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان