تبیان، دستیار زندگی

وزارت ارشاد ۱۰ موکب در مسیر راهپیمایی اربعین برپا می‌کند

مشاور وزیر ارشاد گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایام اربعین حسینی و در راستای تقویت وحدت میان جوانان ایرانی و عراقی اقدام به برپایی ۱۰ موکب در مسیر این راهپیمایی عظیم در کشور عراق کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
اربعین

محمدمهدی احمدی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به جایگاه ویژه اربعین در میان شیعیان گفت: پیاده‌روی اربعین یکی از بزنگاه‌های تاریخی است که طی سال‌های اخیر عظمت و وحدت شیعه را به رخ جهانیان کشیده است.

وی به اخلاص، میهمان‌نوازی و روی گشاده مردم عراق در پذیرایی از زائران و پیشی گرفتن از یکدیگر برای میزبانی از شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی عظیم اشاره و عنوان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایام اربعین حسینی و در راستای تقویت وحدت میان جوانان ایرانی و عراقی اقدام به برپایی ۱۰ موکب در مسیر این راهپیمایی عظیم در کشور عراق کرده است.

احمدی از برپایی موکب‌هایی در راستای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در شهرهای مقدس مشهد و قم و مناطق مرزی عراق با مشارکت این وزارتخانه خبر داد و گفت: اطلاع رسانه‌ای و انعکاس حضور میلیونی شیفتگان امام حسین (ع) نیز باید به فراخور ابعاد عظیم آن در سطح گسترده‌ای دیده شود.

وی ادامه داد: سایت موکب فرهنگ رسانه‌ای «فجر تی وی» ویژه اربعین حسینی نیز در همین راستا با بهره‌مندی از تخصص فعالان رسانه‌ای، خبری و فرهنگی برای ثبت و انعکاس گسترده حضور میلیونی شیفتگان امام حسین (ع) در سمنان راه‌اندازی شده است.

مشاور وزیر ارشاد ابراز داشت: پخش گزارش‌های مستقیم تصویری و خبری، مستند از راهپیمایی اربعین حسینی، تیزر، موشن گرافیک و انعکاس اخبار این واقعه عظیم در این سایت بارگذاری می‌شود.


منبع: خبرگزاری فارس
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.