تبیان، دستیار زندگی

شبکه‌های اجتماعی، بخش جدید نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

بخش شبکه های اجتماعی و پیام رسانهای عمومی بخش جدیدی است که در دوازدهمین دوره نمایشگاه رسانه های دیجیتال رونمایی می شود که بر اساس پیش بینی مدیر این بخش امید می رود از استقبال خوبی نیز بهره ببرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نمایشگاه رسانه
به گزارش روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، علی اکبر شیرکوند معاون امور رسانه های دیجیتال مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال گفت: بخش شبکه های اجتماعی و پیام رسان های عمومی یکی از بخشهای جدیدی است که امسال در نمایشگاه دایر خواهد شد.

وی افزود: این بخش از اجزایی تشکیل شده است. از جمله پیام رسان هایی که داخلی هستند و بعضا موفق شدند اعضایی از سایر کشورها جذب کنند که همین می تواند مخاطبان خاص خود را داشته و به نمایشگاه دعوت کند. در بخش محتوایی نیز تولیدات شبکه های مجازی قرار می گیرد و کانالها و گروه ها نیز غرفه دارند.

شیرکوند با اشاره به این نکته که نمایشگاه رسانه های دیجیتال بزرگترین نمایشگاه محتوایی خاورمیانه است، افزود: بر همین اساس است که نمایشگاه رسانه های دیجیتال برای کسانی که تولید محتوا دارند اهمیت ویژه ای دارد و البته برای مردم هم لمس مراحل تولید محتوا و آشنایی با این فضا از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه در بخش جنبی نمایشگاه نشستی با مدیران شبکه اجتماعی و پیام رسان عمومی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم این دوره نیز همان طور که انتظار داریم، از نمایشگاه استقبال مناسبی به عمل آید.