تبیان، دستیار زندگی

8 راه ساده برای خوشتیپ تر شدن با پوشیدن پیراهن سفید

چگونه با پیراهن سفید جذاب شویم ؟

هیچ کمد لباسی بدون پیراهن سفید کامل نیست. یکی از لباس هایی که به شکل های بسیار متنوعی می توانید از آن استفاده کنید، پیراهن سفید است. این ترند جدید را می توان برای روز، شب، و موارد مختلف ست کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
۱۰ راه ساده برای خوشتیپ تر شدن با پوشیدن پیراهن سفید
اگر به دنبال ایده هایی برای تغییر استایل خود هستید یا می خواهید بدون دردسر ترفند های مناسب استایل خودتان را دریابید، به دنبال الهام از هنرمندان باشید. این مثل داشتن یک سبک است، اما رایگان!
 
شما می توانید دکمه های یک پیراهن سفید را برای یک ظاهر هوشمندانه تا یقه کاملا ببندید و یا چند دکمه اول را برای روز های معمول باز کنید. شما می توانید بسته به سلیقه خود، لبه های پیراهن سفیدتان را کاملا داخل شلوار کنید و یا نه، کاملا روی شلوار بیندازید. یا حتی فقط لبه جلوی پیراهن را داخل شلوار کنید. اساسا، با پیراهن سفید بازی های زیادی می توان انجام داد.
 

۱- سفیدی پیراهن را با یک دامن یا شلوار نقش دار تشدید کنید

ساده ترین راه برای دنبال کردن این ترند پوشیدن پیراهن سفید با یک دامن با رنگ های جسورانه است. از شلوار های نقش دار هم غافل نشوید!

۲- با لایه بندی پیراهن سفیدتان هنری به نظر برسید!

پیراهن سفید عملا برای لایه بندی ساخته شده است. اینکه شما پیراهن سفیدتان را در یک روز سرد زیر ژاکت بپوشید یا آن را با یک پیراهن سرهمی (jumpsuit) ست کنید، به هیچ وجه اشتباه نکرده اید.

۳. پیراهن سفید خود را به صورت مونوکروم استفاده کنید

اجازه دهید پیراهن سفیدتان در استایل تک رنگ ساده خودنمایی کند. برای شلوار و سایر اکسسوری ها به سراغ رنگ سیاه یا آبی نفتی بروید.

۴- پاپیون به پیراهن سفید خود اضافه کنید

ماتیلدا دال، کارگردان خلاق نیویورکی، هر روز این کار را به مدت سه سال به عنوان بخشی از استایل لباس کار خود انجام می داد. او اغلب پیراهن سفید خود را با یک پاپیون سیاه به دور گردن می پوشد. در روز هایی که شما نیاز به سحر و جادو دارید، توصیه می کنیم همان کار را انجام دهید!

۵- پیراهن سفید را با جین ست کنید

پیراهن سفید و شلوار جین همیشه در دسترس است. پیراهن سفید مورد علاقه خود را با یک شلوار یا دامن جین برای ظاهری جذاب ست کنید.

6- پیراهن سفید خود را با یک ژاکت مناسب ست کنید.

پیراهن سفید بسته به اینکه چگونه آن را ست می کنید، می تواند به شما ظاهری آراسته و یا برعکس بدهد. برای روز هایی که باید ظاهری هوشمند از خود نشان دهید، پیراهن سفید خود را با یک کت خاص ست کنید.

7- پیراهن سفیدتان را خنثی کنید

اگر بخواهید اکسسوری های خود، مانند یک جفت کفش قرمز یا کیف کمری تان بیشتر مورد توجه قرار بگیرد، باید بقیه لباس خود را خنثی کنید. پیراهن سفید خود را با یک شلوار یا دامن سفید، کرم یا صورتی کم رنگ ست کنید تا اکسسوری هایتان در مرکز توجه قرار بگیرد.

8- پیراهن سفید خود را با یک دامن ست کنید

اگر می خواهید برای یک مهمانی شب ظاهری دل فریب داشته باشید، پیراهن سفید خود را با یک دامن که کمر شما را به خوبی پوشش می دهد ست کنید.

منبع : ستاره
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.