تبیان، دستیار زندگی

کمک ۲۵۰ میلیون تومانی برای دانش آموزان بی بضاعت

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی کشور از کمک ۲۵۰ میلیون تومان خیرین برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت و تحت پوشش بهزیستی در زمان برگزاری کمپین لبخند مهر از ۱۹ شهریور تا ۱۹ مهر خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
دانش آموزان محروم
محمد علی کوزه‌گر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: کمپین لبخند مهر با هدف تامین نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان نیازمند و همچنین دانش‌آموزان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور از 19 شهریور آغاز و تا 19 مهر ماه ادامه داشت.

وی تصریح کرد: هموطنان و خیرین  امسال استقبال بیشتری را برای کمک به دانش‌آموزارن بی بضاعت و نیازمند نسبت به سال گذشته داشتند و در اکثر استان‌ها شاهد افزایش کمک‌های نسبت به سال‌های گذشته بوده‌ایم.

کوزه گر ادامه داد: بر اساس آمار کسب شده از استان‌ها مختلف تا روز گذشته تعداد بسیار زیادی از بسته‌های لوزام التحریر در اختیار دانش آموزان شناسایی شده قرار داده شد و این در حالی است بخشی از این بسته‌ها تا پایان هفته در اختیار دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان قرار خواهد گرفت.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی کشور امسال بحث جمع آوری کمک‌های نقدی به صورت متمرکز انجام گرفت به طوریکه 250 میلیون تومان از کمک‌های مردمی به حساب 90190 بانک ملت در اختیار سازمان بهزیستی قرار گرفته است.

وی در خصوص ارزش ریالی بسته‌های لوازم التحریر دانش آموزان نیز گفت: ارزش هر بسته 120 هزار تومان است اما با حمایت تولید کنندگان این بسته با قیمت 50 هزار تومان در اختیار بهزیستی قرار گرفته است.

کوزه‌گر گفت: طی روزهای گذشته بالغ بر 50 هزار بسته لوازم بین دانش آموزان شناسایی شده توزیع شده است و مابقی بسته‌ها نیز به زودی توزیع خواهد شد و بنا داریم تعداد بیشتری از این بسته‌ها را در استان‌ها محروم و کم برخودار توزیع کنیم.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی کشور همچنین با اشاره به وعده و قول مسئولان بنیاد برکت مبنی بر در اختیار دادن 10 هزار بسته لوازم التحریر با قیمت مناسب به سازمان بهزیستی گفت: این دوستان در اقدامی سوال برانگیز تمام این بسته‌ها را به کمیته امداد دادند.
منبع: تسنیم