تبیان، دستیار زندگی
شبكه ملی اطلاع رسانی جوانان ایرانی قصد دارد با تشكیل زیر گروههایی همچون اشتغال، ازدواج، مسكن، دانشگاهها، سربازی، نخبگان و غیره در كنار سرویس‌های عمومی خود، به اطلاع رسانی در تمام حوزه‌ها به ویژه حوزه جوانان بپردازد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شبكه اطلاع‌رسانی جوانان آمد

دكتر "محمود احمدی نژاد" رییس جمهوری اسلامی ایران روز شنبه، شبكه ملی اطلاع‌رسانی جوانان ایرانی اسلامی (برنا) را افتتاح کرد .

به ‌گزارش ایرنا ، رییس جمهوری همزمان با روز جوان و به مناسبت هفته دولت ، از سایت این شبكه به آدرس  www.Bornanews.ir رونمایی كرد.

شبكه ملی اطلاع رسانی جوانان ایران اسلامی با نام اختصاری " شبكه خبری برنا" با هدف شناسایی مشكلات، نیازها و مطالبات جامعه جوان كشور و انتقال آنها به تصمیم‌سازان نظام، در فضای اطلاع رسانی كشور گام نهاده است.

این شبكه علاوه بر ارایه فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد غیردولتی، برای مخاطبان خود به ویژه جوانان قصد دارد دیدگاه ها، پیشنهادها و انتقادهای این بخش عظیم خبری را بر روی خروجی سایت خود به نمایش گذارد.

جوانان سراسر كشور می‌توانند ازطریق سامانه‌های فراهم ‌شده از جمله پیام كوتاه و پست الكترونیكی javan@bornanews.ir و نیز مراجعه به سایت شبكه ، هر گونه ایده، خبر، رویداد، نظر و انتقاد خود را ارسال و در صفحه خروجی سایت برنا، تولیدات خود را مشاهده كنند.

شبكه ملی اطلاع رسانی جوانان ایرانی قصد دارد با تشكیل زیر گروههایی همچون اشتغال، ازدواج، مسكن، دانشگاهها، سربازی، نخبگان و غیره در كنار سرویس‌های عمومی خود، به اطلاع رسانی در تمام حوزه‌ها به ویژه حوزه جوانان بپردازد.

شبكه ملی اطلاع رسانی جوانان ایران اسلامی (برنا) پس از اولین تجربه رسانه‌ای سازمان‌ملی جوانان دردولت گذشته با عنوان خبرگزاری سینا، قصد دارد در همه زمینه‌ها، انعكاس مصوبات و تصمیمات دولت در حوزه جوانان و پیگیری كیفیت اجرای آنها و نیزشناسایی ومعرفی ظرفیت‌های خودجوش غیردولتی و نخبگان جوان، گام‌های موثری در فضای اطلاع رسانی بردارد.

همچنین، این شبكه همزمان با دهه مبارك فجر امسال، گام بعدی فعالیت‌های خود را با راه اندازی "شهر مجازی برنا" برخواهد داشت.