تبیان، دستیار زندگی

گزینه‌های پیش‌روی زیدان؛ منچستریونایتد، یوونتوس و بایرن مونیخ

مدیر برنامه‌های سرمربی پیشین رئال مادرید می‌گوید یوونتوس هم می‌تواند برای زیدان گزینه باشد و به این ترتیب سه گزینه پیش‌روی این سرمربی فرانسوی است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
زیدان
مدیر برنامه‌های زین‌الدین زیدان روز گذشته سکوت خود در خصوص شایعات مطرح شده درباره حضور زیرو روی نیمک سرمربیگری منچستریونایتد در صورت اخراج ژوزه مورینیو شکست و گفت که این سرمربی فرانسوی علاقه‌ای به سرمربیگری در انگلیس ندارد و قصد دارد یک سال به دور از فوتبال باشد.

با این حالا همچنان شایعات در خصوص سرمربی پیشین رئال مادرید ادامه دارد و نشریه «بیلد» آلمان هم مدعی شده که مدیران باشگاه بایرن مونیخ، زیزو را به عنوان گزینه‌ای برای سرمربی بعدی خود در نظر دارند. پیش از این هم شایعاتی مبنی بر حضور زیدان در یوونتوس در پست مدیریتی مطرح شده بود.  

آلین میلیاچیو، مدیر برنامه‌های زین‌الدین زیدان در گفت‌وگو با هفته‌نامه « ژورنال دُ دیمانش» فرانسه احتمال حضور زیزو رو نیمکت راه‌راه پوشان تورین در پایان فصل جاری را رد نکرد و گفت: زیدان سابقه بازی در یوونتوس را دارد، از این‌رو این احتمال وجود دارد. یوونتوس پروژه باشکوهی است.

زیدان  46 ساله در پایان فصل گذشته پس از کسب 9 عنوان قهرمانی مختلف از جمله سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان به حضور دو و نیم ساله‌اش در سانتیاگوبرنابئو پایان داد و از سمت سرمربیگری رئال مادرید استعفا کرد.
منبع: تسنیم