تبیان، دستیار زندگی

کارهایی که خانم ها نباید برای همسرشان انجام دهند

اشتباهاتی که همسرتان را از شما دور می کند

همه زنان دوست دارند که مردان را به خود جذب کنند و برای رسیدن به این آرزو تلاش فراوان می کنند اما در برخی از مواقع رفتارهایی از خود بروز می دهند که نه تنها باعث جذب مردان نمی شود بلکه حس نفرت مردان را برانگیخته و آنها را از زنان دورتر می کند .آیا می دانید این اشتباهات رایج زنان در جذب مردان چیست؟
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اشتباهاتی که همسرتان را از شما دور می کند
یکی از آرزوهای زنان جذب مردان است اما برخی از خانم ها کارهایی انجام می دهند که مردان را از آن ها دور می کند . اگر می خواهید بدانید چه اشتباهاتی سبب می شود مردان جذب زنان نشوند با ما همراه شوید.

اعتماد به نفس زیاد

یکی از ویژگی هایی که برای مردان جذابیت دارد اعتماد به نفس است . زنانی که اعتماد به نفس دارند خود را باور دارند اما غرور و تکبر ندارند . آن ها به خاطر داشته ها و موفقیتهایشان خودنمایی نمی کنند . این ویژگی ها سبب می شود مردان جذب این زنان شوند زیرا آنها با خود ستایی سعی نمی کنند دائما عالی بودنشان را به مردان متذکر شوند.

همواره موافق بودن

یکی از رفتارهایی که مردان را از زنان دور می کند این است که زنان همیشه بر وفق مراد آن ها باشند ، با حرف هایشان مخالفت نکنند ، با او بحث نکند و عقاید خود را ابراز نکنند. اگر می خواهید همسر خود را جذب کنید این کارها را انجام ندهید و افکار و احساس تان را به زبان بیاورید و به طور کلی خودتان باشید نه کسی که او می پسندد.

بدگویی از همسر سابق یا رابطه قبلی

اگر با مردی ازدواج کرده اید که در گذشته رابطه ای داشته و یا از همسرسابقش جدا شده هرگز از همسر سابقش بد گویی نکنید زیرا مردان از دائما انتقاد کردن از رابطه سابق بیزارند. این کار شما را بد و کینه توز نشان می دهد و مردان گمان می کنند نفر بعدی که درباره اش انتقاد می کنید خود اوست بنابراین به آینده فکر کنید و گذشته را کاملا رها کنید.

بی تفاوت بودن

اگر فکر می کنید با در دسترس نبودن می توانید همسرتان را به خودتان جذب کنید اما با وقت نگذاشتن برای او سخت در اشتباه هستید. مردان از زنانی که برای شناخت آن ها توجه و علاقه نشان نمی دهند بی زار هستند.

وابستگی بیش از حد

مردها دوست دارند مکمل زندگی شما باشند نه این که مرکز دنیای شما.درست است که مردها دوست دارند همسرشان به آن ها تکیه کند و تا حدودی وابسته باشد تا آن ها احساس ارزش کنند اما از زنانی که وابستگی احساسی بیش از حد دارند و هر لحظه به آن ها می چسبند بسیار بیزارند.

آرایش زیاد

اگر فکر می کنید با آرایش زیاد می توانید همسرتان را به خود جذب کنید کاملا در اشتباهید زیرا مردان چهره ساده زنان را می پسندند و آرایش برای آن ها جذابیتی ندارد.

سخن چینی

حرف زدن درباره دیگران و سخن چینی یک ویژگی ناپسند از نظر مردهاست حتی اگر قصدتان از انجام این کار باب سخن گشودن باشد . حرف زدن درباره دیگران اعتماد به نفس پایین شما را می رساند و مردها زنانی را می پسندند که اعتماد به نفس دارند و برای خودشان ارزش قائلند و دیگران را تخریب نمی کنند.

شینیون موها

مردها برخلاف زن ها سادگی را بیشتر می پسندند و دوست دارند همسرشان را در عین سادگی و زیبایی ببینند نه اینکه هر روز با موهای شینیون کرده زیرا آراستن بیش از حد موها جذابیتی برای مردان ندارد.
منبع : نمناک
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.