تبیان، دستیار زندگی

با این مردان ازدواج نکنید!

مردان بچه صفت، بی‌مسئولیت و لاقید باعث دلسردی همسرانشان می‌شود.رامین برزگر روان‌شناس درباره مردانی که باعث بیزاری زنان می شوند، اظهار داشت: تفاوت های بیولوژیکی و ساختاری بین زنان و مردان به تناسب وظایف و نقش‌هایی که هر جنس باید در زندگی ایفا کند با هم متفاوت است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مردان، زنان، ازدواج
رفتارهای ذهنی و رفتاری زنان و مردان با هم متفاوت بوده و تحت تأثیر جنسیت بروز می‌کند که عوامل محیطی و شیوه تربیتی نیز در بروز آن موثر است.گاه بروز برخی رفتارها در مردان باعث بیزاری زنان می‌شود و آنها را دلسرد می‌کند.
این کارشناس ادامه داد: مردان بچه صفت و به اصطلاح لوس از آن دسته افرادی هستند که زنان را فراری می دهند. رفتارهایی مثل عدم مسئولیت‌پذیری, عدم خلاقیت, آینده‌نگر نبودن و فرار از زیر بار زندگی رفتارهایی است که موجب دلسردی زنان می‌شود.
دسته دوم مردانی هستند که بیش از حد علاقه به حضور در جمع های زنانه دارند و دوست دارند از همه چیز سر در بیاورند و به اصطلاح خاله زنک هستند. همسران اینگونه مردان معمولا از این رفتارها شکایت دارند.
مردان هرگز نباید از عشق سابقشان پیش همسرشان تعریف و تمجید کنند این رفتار به شدت تأثیر منفی روی زنان می‌گذارد و پیوسته باعث درگیری ذهنی‌شان می‌شود. برزگر گفت: آقایانی که بیش از حد در کار خود غرق هستند و زمانی را برای بودن در کنار خانواده اختصاص نمی‌دهند نیز معمولا در زندگی مشترکشان دچار مشکل می‌شوند.
برای داشتن زندگی موفق باید بتوانیم بین زندگی خصوصی و کاری تعادل برقرار کنیم.
منبع : باشگاه خبرنگاران
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.