تبیان، دستیار زندگی

شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر

مهندس مجتبی یزدانی در مراسم تکریم و معارفه ی مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر که با حضور جمعی از مدیران ارشد حوزه‌ی خدمات شهری و معاونین شرکت برگزار شد، مهندس حمیدرضا تحصیلی را به سمت مدیر عامل جدید شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر معرفی و ضمن تکریم از دکتر افشار، مدیر عامل سابق این شرکت در زمان تصدی مسئولیت، تقدیر و تشکر به عمل آورد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
شهرداری تهران
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران به ماموریت های شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر اشاره کرد و گفت: مامووریت های حوزه ی خدمات شهری با سایر بخش های شهرداری تهران متفاوت است و خصوصا شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران شرایط کاری متفاوتی با سایر حوزه ها به جهت ارتباط با مردم و تدبیردر تغییر عادات رفتاری شهروندان و اصناف عهده دار است.

وی موضوع استقرار محل تشکیل جلسات دبیرخانه ی کمیسیون نهایی بند 20 در شرکت، موضوع ون کافه ها به عنوان درآمد پایدار شهرداری به نحوی که اصناف مجاور دچار ضرر و زیان نشوند و روزبازارها را مطرح کرد و خواهان برگزاری جلسات و پی گیری های جدی در خصوص موضوعات مذکور شد.

یزدانی در ادامه با اشاره به تجربیات مهندس تحصیلی در حوزه ی خدمات شهری برای ایشان آرزوی موفقیت کرد و اظهار داشت: تجربه و سابقه ی کار ایشان در بخش های گوناگون شهرداری تهران می تواند در به ثمر رساندن اهداف مدیریت شهری مثمر ثمر باشد. یزدانی هم چنین از زحمات دکتر افشار و تلاش ها و حساسیت های ایشان در راستای تلاش برای زیست پذیری هر چه بیش تر شهر تقدیر و تشکر به عمل آورد.

در این جلسه مهندس تحصیلی ضمن ابراز خرسندی از حضور در شرکت ساماندهی، اخاطر نشان کرد: با علاقه و پشتکار، استفاده از نظارت کارشناسی و اقدام به موقع می توانیم به نتایج مطلوب دست یابیم.
وی گفت: برای رسیدن به این مهم، تعامل سازنده ی معاونین و تیم کارشناسی لازم و ضروی است.
در ادامه دکتر افشار ضمن تشریح گزارش عملکرد شش ماه گذشته و تدابیر شرکت در راستای رفع درست و اصولی موانع و مشکلات توضیحاتی را رائه نمود.
منبع: روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر