تبیان، دستیار زندگی

دستجردی: احکام صادره برای اخلال‌گران اقتصادی در کاهش قیمت ارز تاثیر داشت

دبیرکل جبهه زنان اصولگرا با اشاره به احکام قوه قضائیه برای مفسدان اقصادی گفت: صدور این احکام نقش مهمی در بازگرداندن آرامش روانی به جامعه داشت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
مرضیه وحید دستجردی
مرضیه وحید دستجردی، دبیرکل جبهه زنان اصولگرا و کارآمد، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، ضمن تقدیر از عملکرد قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی به دنبال استجازه از مقام معظم رهبری اظهارداشت: پس از تایید رهبر معظم انقلاب‌، ریاست قوه قضائیه‌، معاونین، دادستان‌ها و قضات، دستورات و احکام قاطع و فوری را در زمینه مفسدان اقتصادی پیگیری و صادر کردند.

وی با اشاره به حکم حبس برای 32 نفر و حکم اعدام برای سه نفر از مفسدان اقتصادی، ادامه داد: دستور انسداد 43 سایت‌ قیمت‌گذاری دروغین ارز و سکه از عوامل بسیار مهم و تاثیرگذار در کمک‌ به بازگرداندن آرامش روانی به مردم و کمک به تثبیت وضعیت اقتصادی کشور بود.

دبیرکل جبهه زنان اصولگرا و کارآمد تصریح کرد: با تداوم این امر و قاطعیت دستگاه قضا در برخورد با مفسدان می‌توانیم شاهد برقراری آرامش بر بازار و وضعیت اقتصادی در آینده نزدیک باشیم.

رای دادگاه لاهه شکست دیگری را برای آمریکا رقم زد

دستجردی در ادامه با اشاره به صدور حکم دادگاه بین‌المللی لاهه در پی شکایت ایران از آمریکا گفت: به نظر می‌رسد این امر یکی دیگر از چهره‌های شکست آمریکا و روشن شدن مظلومیت مردم ایران در دعاوی بین‌المللی است.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه رای قاطع این دادگاه تاکید بر لزوم رفع تمامی محدودیت‌ها توسط آمریکا از صادرات دارو و اقلام پزشکی و کشاورزی و غذایی است، خاطرنشان کرد: بار دیگر مشخص شد امپریالیسم آمریکا علی‌رغم ادعای دروغین دلسوزی برای ملت ایران حتی از ورود دارو، واکسن و مواد غذایی که بر اساس تمامی کنوانسیون‌های بین‌المللی باید از ممنوعیت‌ها و تحریم‌ها مبرا باشند، خودداری می‌کند. از این رو توسط این دادگاه محکوم و ملزم به برداشتن تحریم‌های ظالمانه شده است.

وزیر اسبق بهداشت در پایان ابراز امیدواری کرد با تلاش مسئولان سیاست خارجی شاهد موفقیت‌های بیشتری برای دعاوی ایران در دادگاه‌های بین‌المللی علیه این نوع تحریم‌های ننگین و ضدانسانی باشیم.
منبع: تسنیم