تبیان، دستیار زندگی

یاهو با اپلیکیشن Yahoo Together به دنیای پیام رسان ها بازگشت

یاهو با اپلیکیشن Yahoo Together به دنیای اپلیکیشن های پیام رسان ها بازگشت. پس از بازنشستگی یاهو مسنجر،‌ حالا اپلیکیشن یاهو توگدر می‌تواند یک جایگزین عالی برای آن پیام رسان باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
گوشی
اوایل سال 2018، یاهو یکی از قدیمی‌ترین پیام رسان های جهان به نام یاهو مسنجر را از گردانه رقابت‌ها خارج کرد. دلیل آن چه بود؟ از دست رفتن جذابیت! به عبارت ساده‌تر، مردم به چمنزارهای سرسبز‌تر (اپلیکیشن های امن‌تر با امکاناتی بیشتر) سفر کردند. اما این کمپانی بار دیگر با یک پیام رسان دیگر به میدان رقابت بازگشته است.
پیام رسان جدید یاهو حالا ظاهر جذاب و مدرنی به خود گرفته است؛ فرقی نمی‌کند شما به یک دوست خود، افراد مهم دیگر زندگیتان، پدر یا مادر خود و یا یک شریک تجاری پیام بفرستید، اپلیکیشن Yahoo Together در خدمت شماست.
اپلیکیشن Yahoo Together نمی‌تواند جاه طلبی‌هایش از رقابت با دیگر اپلیکیشن های پیام رسان را پنهان کند، هرچند هنوز این اپلیکیشن به طور کامل در دسترس قرار نگرفته، اما با نگاهی به رابط کاربری جدیدترین اپلیکیشن پیام رسان یاهو شما می‌توانید این پیام را به وضوح ببینید. این اپلیکیشن بسیار شبیه به برنامه Slack است، در حالی که برخی از ویژگی‌های آن را در اختیار ندارد.
ما مطمئنیم قابلیت‌هایی نظیر مکالمه صوتی در دسترس کاربران قرار نخواهد داشت، اما در اقیانوس وسیع اپلیکیشن های پیام رسان، آخرین ارائه یاهو خود به اندازه کافی متمایز از سایر رقبا است تا شما را به سمت استفاده از آن سوق دهد.
در پشت پرده اپلیکیشن Yahoo Together تیم توسعه دهنده‌ی یاهو مسنجر قرار دارد. این برنامه در اوایل سال 2018 میلادی در یک نسخه آزمایشی با نام Yahoo Squirrel منتشر شده بود، اما حالا به طور کامل در دسترس کاربران اندرویدی و آی او اسی قرار گرفته است.
برای استفاده از این برنامه شما نیازمند یک حساب کاربری یاهو هستید و می‌توانید افراد مختلف را به یک گروه اضافه کنید. این اتفاق با یک کد منحصر به فرد رخ می‌دهد که فرد دریافت کننده می‌تواند با استفاده از آن وارد سیستم شود.
یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این اپلیکیشن یادآورهای هوشمند (Smart Reminders)‌ است. این به شما اجازه می‌دهد یک یادآور را برای هر پیامی در یک چت تنظیم کرده و تمام مخاطبان را در یک تاریخ و زمان انتخاب شده مطلع کنی
د. متاسفانه یاهو تا به حال تصمیمی برای عرضه یک نسخه دسکتاپی یا تحت وب برای اپلیکیشن Yahoo Together نداشته است. این عاقلانه است که یاهو حداقل یک نسخه تحت وب را برای این پیام رسان خود توسعه ببخشد.
منبع:گجت میوز