تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در دومین دیدار مرحله دوم رقابتهای قهرمانی جهان برابر تیم ملی نوجوانان هند با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

والیبال نوجوانان جهان – مکزیک

شکست نوجوانان ایران برابر هند

کار برای صعود به روز آخر کشید

تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در دومین دیدار مرحله دوم رقابتهای قهرمانی جهان برابر تیم ملی نوجوانان هند با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

درادامه رقابتهای والیبال نوجوانان جهان که درشهر تیخوانای مکزیک جریان دارد بامداد امروز قهرمان و نایب قهرمان آسیا به مصاف هم رفتند ولی برخلاف دیدار فینال قاره کهن این تیم هند بود که پیروز از میدان خارج شد.

در تیم ایران مجتبی شبان ، حامد باقرپور، اشکان درخشان ، فرهاد قائمی ، مجتبی غیاسی و علیرضا جدیدی به میدان رفتند. گل محمد سخاوی نیز در نقش لیبرو انجام وظیفه کرد.

ملی پوشان کشورمان در ادامه بازیهای خوب خود در گیم اول این بازی با ارائه یک والیبال یکدست و هماهنگ 25 بر18 پیروز از میدان خارج شدند ولی افت محسوس مجتبی غیاسی که درچهاربازی قبل بهترین بازیکن تیم ایران بود بازی ایران را نیز تحت تاثیر قرار داد تا هندیها که چند چهره به ظاهر نوجوان را به تیم خود اضافه کرده اند در سه گیم بعدی و با نتایچ 17 بر25 ، 21 بر25 و 19 بر25 پیروز از میدان خارج شود.

"ماندپ سینگ" با کسب 31 امتیاز بهترین بازیکن میدان بود. او که در باشگاه پنجاب عضویت دارد با قد دومتری خود  27 بار حملات بازیکنان کشورمان را در روی تور دفاع کرد.

در تیم ایران مجتبی شبان با کسب 23 امتیاز بهترین بازیکن بود. فرهاد قائمی نیزبا کسب 12 امتیاز بازی خوبی از خود نمایش داد ولی غیاسی تنها 9 امیتاز و جدیدی 7 امیتاز کسب کردند.

کار تیم نوجوانان کشورمان برای صعود به جمع چهار تیم برتر این دوره از مسابقات دشوار شد چرا که دربازی فردا با آرژانتین باید حتما تیم پیروز میدان ایران باشد.

مطالب مرتبط :

مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان - مكزیك