تبیان، دستیار زندگی

روز ملی دامپزشکی

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، ضمن تبریک «روز ملی دامپزشکی» به جامعه دامپزشکان کشور، سلامت غذایی شهروندان را نتیجه تلاش دامپزشکان عنوان کرد و گفت: این سازمان علاوه بر ساماندهی ذبح دام در مناسبت‌هایی همچون عید سعید فطر و دهه نخست محرم، با تاسیس و راه اندازی 3 جایگاه ثابت عرضه بهداشتی دام، همکاری مداوم و مستمری با دامپزشکان دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
روز دامپزشک
عبدالحسین رحیمی افزود: توجه به خطر بیماری‌های مشترک دام و انسان، امنیت غذایی شهروندان، نیازمند تعامل و همکاری بین سازمانی است که سازمان مدیریت میادین در این امر پیشگام بوده و گام موثری در این راه برداشته است.
وی با اعلام اینکه هر روز شماری از شهروندان تهرانی مبادرت به خرید و ذبح دام می‌کنند، تاکید کرد: با احداث و راه اندازی 3 جایگاه عرضه بهداشتی دام و حضور مستمر و نظارت مستقیم تیم دامپزشکی سازمان مدیریت میادین متشکل از 29 دامپزشک در این جایگاه‌ها، امروز شهروندان با آرامش خاطر و اعتماد کامل، نسبت به ذبح و خرید دام از این جایگاه‌ها اقدام می‌کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در پایان خاطرنشان کر: جایگاه‌های سه گانه عرضه بهداشتی دام، علاوه بر کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های مشترک دام و انسان، نقش چشمگیری در کاهش آلودگی‌های محیط زیست، پاکیزگی محیط شهری و حفظ سلامت شهروندان دارند.
گفتنی است، 3 جایگاه عرضه بهداشتی دام واقع در مناطق 4، 15 و 18 واقع شده‌اند که با توجه به حضور دائم تیم دامپزشکی، در طول سال آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.
منبع: روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران