تبیان، دستیار زندگی

سریال «بازگشت» به «حوالی پاییز» تغییرنام داد

با اتمام تصویربرداری سریال «بازگشت» به کارگردانی حسین نمازی تدوین این سریال در مرحله آخر قرار گرفت و آماده پخش شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
سریال حوالی پاییز

با پایان تصویربرداری سریال «بازگشت» به کارگردانی حسین نمازی و تهیه کنندگی سعید پروینی در روزهای پایانی تعطیلات نوروز ۹۷، مراحل فنی آن برای پخش از رسانه ملی این سریال در مراحل آخر تدوین قرار دارد.

حسین نمازی کارگردان این سریال در خصوص آخرین جزییات مراحل فنی گفت: در حال حاضر تدوین، صداگذاری و آهنگسازی در مراحل آخر قرار دارد و این سریال بعد از سریال «دلدادگان» برای پخش از شبکه سه آماده میشود.

وی در خصوص تغییر نام این سریال ادامه داد: سریال در ابتدا با نام «بازگشت» آغاز شد ولی نام سریال به «حوالی پاییز» تغییر پیدا کرد.

گفتنی است؛ سریال «حوالی پاییز» ملودرامی عاشقانه ایرانی _عربی در خصوص عشق یک جوان ایرانی به یک دختر عرب است که نویسندگی آن را حسین نمازی، براساس طرحی از حمید نعمت الله و معصومه بیات در ۲۰ قسمت برعهده داشته است و بازیگرانی مثل : رویا تیموریان، لیلا اوتادی، حسین مهری، مرتضی علی عباس میرزایی، محمد حمزه‌ای، ارشا اقدسی، رضا اكبرپور، بهرام ابراهیمی، مونا كرمی، كیوان ساكت اف، جوانه دلشاد، محمد ساربان، تورج فرامرزیان، پردیس منوچهری، مهرنوش مقیمی، علیرضا لبیبیان و حمیدرضا متقی و یک بازیگر لبنانی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

منبع: خبرگزاری صبا