تبیان، دستیار زندگی

فعالیت‌ دینی ۴۰ هزار روحانی در مسیر عتبات عالیات

رییس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین از اعزام ۳ هزار مبلغ برای فعالیت در موکب ها و اماکن زیارتی همزمان با ایام اربعین خبر داد و گفت: در این بین ۴۰ زائر روحانی که به عنوان زائر راهی عتبات می شوند نقش مبلغ را هم ایفا خواهند کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
مبلغین دین

حجت‌الاسلام و المسلمین حمید احمدی در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، در خصوص آموزش روحانیون و مبلغین برای فعالیت در اربعین حسینی، گفت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته حدود 40 هزار روحانی و طلبه از طریق حوزه های علمیه به عتبات عالیات اعزام می شوند که این افراد زائر هستند.

رییس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین اظهار کرد: با توجه به هماهنگی های انجام شده با حوزه های علمیه، مقرر شد آموزش هایی به این افراد داده شود تا طلبه ای که در این راه عازم می شود، نقش مبلغ نیز ایفا کند.

رییس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه مبلغانی در موکب ها و اماکنی مانند مسجد سهله، کوفه و غیره برای پاسخگویی به سوالات دینی زائران مستقر خواهند شد، تصریح کرد: مجموع افرادی که به موکب ها و اماکن مشخص شده در سامرا، کاظمین، نجف و کربلا اعزام و مستقر می شوند، حدود 3 هزار مبلغ خواهد بود.

منبع : خبرگزاری شبستان

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.