تبیان، دستیار زندگی
و در آخرین هفته از ماه مبارك رمضان بنا به دعوت بخش ورزشی تبیان دو تن از چهره های ورزشی كشور میهمان ویژه غرفه تبیان در نمایشگاه قرآن بودند. همانطوریكه در سایت اطلاع داده شده بود امیررضا خادم قهرمان اسبق كشتی جهان و از چهره های...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

میهمانان ورزشی در غرفه تبیان

جمعه گذشته و در آخرین هفته از ماه مبارك رمضان بنا به دعوت بخش ورزشی تبیان دو تن از چهره های ورزشی كشور میهمان ویژه غرفه تبیان در نمایشگاه قرآن بودند. همانطوریكه در سایت اطلاع داده شده بود امیررضا خادم قهرمان اسبق كشتی جهان و از چهره های محبوب كشتی بر طبق ساعت اعلام شده در روی سایت درغرفه تبیان حضور یافت و در ابتدا پس از خوش آمد گویی توسط حاضرین توسط مدیر بخش ورزشی با فعالیت ها و اهداف مؤسسه و سپس قسمتهای مختلف سایت تبیان آشنا شد.

پس از این خادم كه از بخشهای مختلف معارف اسلامی، اجتماعی، هنری و ورزشی وسایر خدمات و قسمتهای سایت دیدن كرد ضمن ابراز تعجب از گستردگی موضوعی در سایت از تعداد و میزان سن بازدیدكنندگان سؤال كرد كه پس از شنیدن پاسخ این سایت را از آن نوجوانان و جوانان خواند و گفت: امیدوارم جوانان ایرانی از مطالب جامع و گسترده ای كه این سایت برای آنها فراهم كرده بهترین استفاده را برای اعتلای ایران اسلامی بكنند.

درهمین حین آقای هاشم ساعدی قائم مقام و معاون فرهنگی باشگاه استقلال نیز وارد غرفه تبیان شد و پس از احوال پرسی با امیررضا خادم به سؤالات حاضرین در خصوص كشتی و تیم استقلال پاسخ دادند و سپس به اتفاق هم عكسی به یادگار با علاقه مندان و حاضرین گرفتند.

در ادامه امیررضا خادم و هاشم ساعدی با محصولات وCD های مؤسسه تبیان آشنا شدند وCD هدی را به یادگار از نمایشگاه قرآن وازغرفه تبیان تهیه كردند و پس از توضیحات مدیران غرفه در مورد قرعه كشی بزرگ تبیان قبض خود را در صندوق قرعه كشی انداختند تا شانس را در دنیای غیر ورزشی هم محك بزنند البته هر دوی این عزیزان انداختن قرعه را به دست فرزندانشان سپردند.

علی خادم فرزند امیرخان و دخترآقای ساعدی از دیگر شركت كنندگان قرعه كشی ما بودند.

در این لحظه ساعدی قائم مقام باشگاه استقلال گفت: اگر پراید را برنده شدیم هدیه می كنم به باشگاه استقلال .

در پایان این بازدید عده ای از امیرخادم سؤالات مختلفی می كردند كه مهمترین آنها برمی گشت به شایعه حضور وی در عرصه انتخابات مجلس هفتم كه امیررضا اینچنین به سؤال پاسخ داد: من هم از مطبوعات و رسانه ها از این موضوع مطلع شده ام اما هنوز تصمیم قطعی و جدی نگرفته ام ولی در حال بررسی شرایط و سرو سامان دادن به كارهای شخصی هستم.

البته كاندید مجلس شدن آنهم بصورت مستقل هزینه های بسیاری می خواهد كه برای من مشكل است. وی در پایان بازدید خود پس از خداحافظی با حاضرین و ثبت یادگاری و نوشته ای در دفتر یادبود تبیان در نمایشگاه غرفه تبیان را با بدرقه كاركنان و علاقه مندان ترك كرد. توضیح اینكه مسئولان غرفه های دیگر با دیدن خادم در غرفه تبیان خواستار حضور وی در غرفه های خود شدند كه خادم بعلت كمبود وقت و داشتن عجله از آنان عذر خواهی كرد.

پس از ترك امیررضا خادم ، هاشم ساعدی قائم مقام باشگاه استقلال با توضیحات اعضاء فعال تبیان و مسئول بخش ورزشی از كلیه قسمتهای مختلف این سایت بخصوص ورزشی دیدن كرد و پس از كسب اطلاعاتی از این سایت گفت: من ابتدا از مدیران و مسئولان این سایت و در رأس آن حاج آقا دكترخاموشی تشكر و قدردانی می كنم و به آنها تبریك می گویم چرا كه به خوبی توانسته اند با ایجاد چنین سایتی فضای خالی فرهنگی و اسلامی كشور را برای نسل جوان پیدا كنند و بهترین مجموعه را برای یك جوان ایرانی مسلمان گردآوری كنند.

از اینكه شنیدم سایت تبیان در این مدت كوتاه توانسته 36 هزارعضو ثابت پیدا كند بسیار خوشحال شدم و از همه مهمتر جای تعجب دارد چون اصلاً فكر نمی كردم بشود در این مدت چنین مخاطب و حجم مطالبی را بدست آورد.

به نظر من دولت جمهوری اسلامی ایران می بایستی به چنین فعالیت هایی كمك كند و یا حتی یارانه در نظر بگیرد چرا كه همین گونه فعالیت های اسلامی و فرهنگی هستند كه در ثبات و حفظ نظام و اعتلای آن تأثیرگذار هستند.

وی در ادامه در خصوص سایت و بخش ورزشی گفت: شما برای جوانان شرایط استثنایی قائل شده اید و باید تبیان بیشتر به جامعه و نسل نو معرفی شود. چرا كه خود من هم كه از طریق بخش ورزشی با این سایت آشنا شدم تا به حال فكر نمی كردم این سایت به این خوبی و گستردگی به موضوعات مختلف بپردازد.

در بخش ورزشی نیز سبك خاص و جدیدی را می بینم و پرداختن به ورزشهای مختلف و آلبوم تصاویر و پخش گلهای لیگ و قسمت معرفی باشگاههای جهان به همراه مطالب متنوع دیگر جالب و جذاب است و امیدوارم روز به روز در جهت سربلندی ورزشی كشور تلاش كنید و درضمن سعی كنید از طرفداری تیم و رنگ خاصی خودداری كنید تا بتوانید بعنوان سایتی بی طرف همگام با تكنولوژی نو و در عصر ارتباطات پیش بروید.

من امیدوارم به مقوله فرهنگ در ورزش و اماكن ورزشی توجه ویژه ای شود و شما می توانید با داشتن مخاطبین و كاربران جوان در نقش فرهنگ ورزشی تأثیر گذار باشید و بایستی مسئولان به این گونه كارهای شما كمك كنند.

من به نوبه خودم دوباره قدردانی می كنم و در همین جا اعلام همكاری خود و باشگاه استقلال را با سایت تبیان اعلام می كنم و از هر كاری كه از دست من و باشگاه بربیاید برای انجام امور فرهنگی و قسمت ورزشی سایت تبیان دریغ نخواهیم كرد.

در پایان امیدوارم روزی تبیان به جایگاه واقعی خود كه در نزد جوانان ایرانی است برسد و در دل هر جوان ورزش دوست و با ایمان جای باز كند.من مطمئن هستم اگر این طور پیش بروید به این مهم دست خواهید یافت  شهره عام و خاص خواهید شد.

در انتها هاشم ساعدی قائم مقام باشگاه استقلال ضمن پاسخگویی به سؤالات ریز و درشت علاقه مندان به تیم استقلال، وعده داد تا در اولین فرصت میهمان حضوری سایت و قسمت ورزشی باشد.