تبیان، دستیار زندگی

برای جذابیت لبخند بزنید

تکنیکی برایتکنیکی برای عادت به لبخند زدن و سنجیدن خودتان کافیست که از صبح بشمرید به چند نفر لبخند زدید؟ عادت به لبخند زدن و سنجیدن خودتان کافیست که از صبح بشمرید به چند نفر لبخند زدید؟
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
برای جذابیت لبخند بزنید
  باید بدانید که با لبخند زدن صورتی زیباتر و جذاب تر خواهید داشت . خندیدن تجلی از نیروهای خوب و گشاده رویی در اثر وجود این نیروی خوب بوجود می آید.بسیاری از پزشکان معتقدند که راه درمان بسیاری از امراض روحی و جسمی، کاهش و درمان استرس و فشار روانی است که این فقط با خندیدن، شاد بودن و تغییر رویه زندگی ممکن است. ضمن اینکه باید بدانید همین فشارهای روانی و اضطراب‌ها سبب بی‌خوابی و تاثیر آن در کاهش شادابی و جذابیت چهره می‌شوند.
برای داشتن زیبایی صورت، باید روح زیبایی هم داشت و خوشحال بود.

خنده یک پاسخ فیزیولوژیک به شوخ طبعی می‌باشد. خنده از دو مولفه ژست ها و تولید اصوات تشکیل یافته است.

چه اتفاقاتی حین خنده روی میدهند:

علل روانشناختی خنده:
۱-نشانه اعتماد به دیگران.
۲-تقویت روابط اجتماعی.
۳-اجتناب از درگیری و برخورد.
۴-ایجاد صمیمیت.
۵-خنده گویای پذیرش و تعاملات مثبت است.
۶-خنده بیانگر و اثبات کننده عضوی از یک گروه بودن است.

فواید خندیدن

خندیدن باعث افزایش ترشح هورمون ضدپیری در بدن و جوان‌تر شدن و زیبایی بیشتر چهره شده و پوست را  شاداب و تازه نشان میدهد برای کاهش بیماریها همچنین تسکن درد بهبود تنفس و حتی خوابی راحت و عمیق و از همه مهمتر باعث خلق و خوی زیبا و جذاب از منظر دیگران خواهد شد.

از جمله رفتارهای جذاب برای دیگران که باعث می‌شود از شما در ذهن خود و در معرفی شما برای دیگران از آن یاد کنند، خوشرویی در رفتار و برخورد است که جنبه‌های گوناگونی را شامل می‌شود. از جمله رفتارهایی که شما را  جذاب  نشان میدهد:

۱- یک شنونده خوب باشید. این ارتباط چشمی او را جذب شما می‌کند.
۲- مهربان باشید.  افراد مهربان در قلب دیگران جای دارند و آن‌ها هرگز با چهره‌شان شناخته نمی‌شوند، بلکه با قلبشان معرفی می‌گردند.
۳- اخم نکنید و عبوس نباشید.لبخند بزنید. به همه لبخند بزنید.  لبخند تا عمق وجود فرد مقابلتان رسوخ می‌کند و صلاح بسیار قدرتمندی در جذب دیگران به سمت شما محسوب می‌شود.
۴- مورد اعتماد باشید. رازدار و امانت‌دار باشید.
۵- همیشه بوی خوب بدهید. رایحه‌ خوبی که از شما به مشام دیگران برسد، آن‌ها را به سمت شما جذب می‌کند.
۶-لباس‌های رنگی بپوشید.
۷- اعتماد به نفس داشته باشید. محکم و مودب صحبت کنید و از خجالتی بودن بپرهیزید، هیچ کس از افراد خجالتی و بی‌اعتماد به نفس خوشش نمی‌آید و جذبش نمی‌شود.
۸- وقت شناس باشید.
منبع : زیباشو



مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.