تبیان، دستیار زندگی

«قدم‌های عاشقی»؛ روایت دلدادگان حسینی در راه کربلا

مدیر مسئول موسسه سیب سرخ نیکان گفت:کتاب «قدم‌های عاشقی» درباره خاطرات افراد مختلف از پیاده روی روز اربعین منتشر شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
«قدم‌های عاشقی»؛ روایت دلدادگان حسینی در راه کربلا

عباس جبلی مدیر مسئول موسسه سیب سرخ نیکان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کتاب‌های ویژه محرم این انتشاراتی گفت: مدتی است کتاب جدید موسسه سیب سرخ نیکان با عنوان «قدم‌های عاشقی» درباره خاطرات افراد مختلف از پیاده روی روز اربعین منتشر شده است.

وی افزود:این کتاب پس از انتشار فراخوان برای دریافت خاطرات پیاده روی اربعین، جمع آوری و منتشر شد.

مدیر مسئول موسسه سیب سرخ نیکان بیان کرد: خاطرات حدود سی نفر از افرادی که در پیاده روی روز اربعین شرکت کردند در کتاب «قدم‌های عاشقی» آمده است این افراد ذوق نویسندگی هم داشتند از این رو دوست داشتیم خاطرات افرادی را که در این پیاده روی حضور دارند و از نظر ادبی توانا هستند منتشر کنیم.

وی با بیان اینکه فروش ویژه این کتاب را در سایت اینترنتی به مناسبت ایام اربعین خواهیم داشت، گفت: «قدم‌های عاشقی» کتاب ویژه موسسه سیب سرخ نیکان برای ایام محرم است.

جبلی با اشاره به کتاب «دختر آفتاب» گفت: کتاب «دختر آفتاب» سروده کامران شرفشاهی روایت حضرت رقیه (س.) برای کودکان است. این کتاب هم از کتاب‌های ویژه محرم موسسه سیب سرخ نیکان است.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان