تبیان، دستیار زندگی

فستیوال رنگ ها در دکوراسیون خانه

با تغییر رنگ دکوراسیون حالتان را خوب کنید

رنگ، آنقدر قدرتمند است که می تواند هر چیزی را تغییر یا ارتقا دهد. پوشیدن لباس رنگی می تواند روحیه افسرده و خسته را بهتر کند، خوردن غذای رنگی و زیبا می تواند اشتها را بیشتر کند و دیدن گل های رنگی می تواند حس زنده بودن را در انسان بیدار کند. اگر فکر می کنید محیط خانه برایتان کسل کننده و تکراری شده، از معجزه رنگ ها و نیروی آنها غافل نشوید. در خانه فستیوال رنگ ها را به راه بیندازید و خودتان ببینید که این تغییر رنگی، چقدر در حس و حال شما نسبت به خودتان و فضا مؤثر است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
اتاق ، رنگ، اتاق نشیمن،زیبایی،دکوراسیون و چیدمان

تلاش برای ایجاد هارمونی:

در ماه های سرد سال، فضای اتاق نشیمن را با به کارگیری رنگ هایی مثل بنفش، گرم تر کنید. از سایه های ارغوانی و بنفش تیره برای ایجاد فضایی دنج و راحت استفاده کنید. در این اتاق پوشش دیوار اصلی با رنگ شرابی، نوعی حالت اشرافی را به وجود آورد؛ اما با به کار بستن رنگ بنفش ملایم، طوسی و قهوه ای در سایر وسایل و مبلمان اتاق از ایجاد دلزدگی و استفاده بیش از حد از این رنگ، جلوگیری شده است.

استفاده از رنگ های مختلف:

محیط خانوادگی، فضای مناسبی برای به کار بستن رنگ های مختلف است. از یک کاناپه اسفنجی که تکه ها و کوسن های رنگی مختلفی دارد استفاده کنید. به کارگیری رنگ های شاد باعث ایجاد حس سرگرمی در اتاق نشیمن خانوادگی می شود. دیوارها را سفید کنید تا برای این رنگ های مختلف پس زمینه ای مناسب و ساده به وجود آورید. باقی وسایل منزل را ساده و مینیمال انتخاب کنید تا کاناپه در فضا نقش اصلی را به عهده داشته باشد.

محو کردن خط ها:

لازم نیست رنگ دیوارها کاملاً صاف و خط کشی شده باشد و مرز میان رنگ های انتخابی تو کاملاً منظم، دقیق و مشخص شده باشد. می توانید از لایه های مختلف رنگ در کنار، بالا یا پایین هم استفاده کنید و از یک قلم موی خشک برای تلفیق رنگ ها در کنار هم و به هم رساندن مرز میان این رنگ ها به صورت محو استفاده کنید.

استفاده از رنگ های مکمل:

فیروزه ای تیره، سبز یشمی، صورتی خالص، بنفش، زرد و سبز زمردی رنگ های جذابی هستند که به خوبی در کنار هم می نشینند و طبیعی به نظر می رسند. در این اتاق نشیمن، به کارگیری این رنگ ها در تضاد با سیاه، خاکستری و سفید سبب ایجاد طرح و نقشه ای موفق شده است. دیوارها با یک رنگ خاکستری فلزی صاف و یکدست پوشیده شده اند و استفاده از فرش چند رنگ و جواهری به عنوان کفپوش و همچنین لوازم جانبی، جلوه رنگ ها را قوی تر کرده است.

افزایش زیبایی با استفاده از رنگ های خیلی گرم و جذاب:

در این اتاق نشیمن به کار بردن رنگ قرمز ارغوانی در برابر پس زمینه تیره، احساس تئاتر گونه و برازنده ای به وجود آورده است. همچنین از ترکیب طرح های مختلف نیز به خوبی استفاده شده است. میز قهوه خوری شیشه ای خیره کننده ای که در جلوی کاناپه قرار گرفته بسیار مناسب این چیدمان است و در کنار شیشه های رنگی و لوازم جانبی فلزی سبب تحرک بیشتر فضا شده است.
منبع : منودلیار
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.