تبیان، دستیار زندگی

دوره همسرداری و تربیت فرزند با رویکرد مهدوی برگزار می شود

احمد دهباشی با اعلام برگزاری جلسات زیارت ناحیه مقدسه به همت بنیاد مهدی موعود(عج) استان بوشهر، از برگزاری ششمین دوره آیین همسرداری و تربیت فرزند در مهرماه خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
تربیت فرزند

«احمد دهباشی» در گفت وگو با خبرنگار مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان درباره برنامه های نیمه دوم بنیاد مهدی موعود(عج) بوشهر، گفت: مطابق معمول هر سال بعد از ایام عاشورا جلسات قرائت و شرح زیارت «ناحیه مقدسه» از سوی بنیاد برگزار می شود که این جلسات تا ماه صفر نیز ادامه دارد.
مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) استان بوشهر، با اشاره به برنامه های دیگر این بنیاد در مهرماه ادامه داد: برگزاری کلاس های آیین همسرداری و تربیت فرزند از دیگر فعالیت های ما در مهرماه است؛ از خروجی های دوره های گذشته این طرح، برگزاری آیین «شیرخوارگان مهدوی» است.
وی تصریح کرد: امسال ششمین سال پیاپی است که دوره آیین همسرداری و تربیت فرزند را برگزار می کنیم و نخستین جلسه آن از 15 مهرماه شروع می شود و علاقمندان می توانند برای ثبت نام مراجعه کنند.
دهباشی در پایان اعلام کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام سال جدید تحصیلی، محصولات و نوشت افزارهای ایرانی- اسلامی نیز در بنیاد عرضه می شود و افراد می توانند برای تهیه این نوشت افزارها به بنیاد مراجعه  کنند.

منبع : خبرگزاری شبستان
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.