تبیان، دستیار زندگی

زوایای پنهان هتل های مشهد

هتل های خوب مشهد اغلب لبریز از جمعیت هستند و رزرو آنها به زمان زیاد و برنامه ریزی قبلی نیاز دارند. این هتل ها اغلب هزینه بالایی دارند از این رو گردشگران برای انتخاب هتل هایی که شهرت کمتر و اتاق خالی بیشتر دارند، روند ساده تری را پیش رو دارند در واقع آنها به سختی متوجه می شوند در قبال چه خدماتی هزینه می پردازند و به دلیل نداشتن اطلاعات با حضور در هتل شگفت زده می شوند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
هتل های مشهد

هتل های مشهد زوایای دیده نشده زیادی دارند که گردشگر کمتر در ابتدا به آنها دقت می کند. اما زمانی که با تور مشهد به این شهر زیارتی و سیاحتی سفر می کنید و با شروع اقامت در هتل، گویا تازه متوجه عجله خود برای انتخاب مکان اقامت می شوید و مسائلی که تا پیش از آن در هتل مشهد برایتان بی اهمیت تلقی می شد به یکباره به عنوان مهم ترین ایراد خودنمایی می کنند!

هتل های مشهد با تمام پیشرفتی که در سال های اخیر برای بهبود ارائه خدمات به گردشگران مشهد داشته اند اما هنوز هم نقایص زیادی دارند البته این امر با توجه به شرایط مهمانان متغییر می باشد. شاید یک مهمان هتلی را عالی ارزیابی کند اما دیگری همان را بدترین اقامت عمرش بداند.

هتل های مشهد با توجه به اینکه اغلب در بافت مرکزی شهر و اطراف حرم مطهر امام رضا واقع شده اند، با مشکل آلودگی هوا، ترافیک و سروصدا در محیط اطرافشان مواجه هستند و این از عمده ترین دلایل برای نارضایتی بیماران و سالمندان می باشد.

هتل های مشهد با وجود تلاش برای زیبا سازی محیط داخلی و نمای بیرونی هنوز موفق نشده اند خدمات جامع و کاملی را به معلولین ارائه نمایند. اغلب هتل های پنج ستاره نیز تنها معلولین حرکتی را مد نظر داشته اند و تمهیداتی برای معلولین شنوایی و بینایی و اوتیسم نداشتند.

تراکم بیش از حد هتل ها در اطراف حرم امام رضا(ع) زیباترین صحنه های اجتماعی میان گردشگران در خیابان را بوجود می آورد و می توان تنوع بی نظیری از نژادهای ایران و جهان را در کنار هم مشاهده نمود

 
هتل های خوب مشهد اغلب لبریز از جمعیت هستند و رزرو آنها به زمان زیاد و برنامه ریزی قبلی نیاز دارند. این هتل ها اغلب هزینه بالایی دارند از این رو گردشگران برای انتخاب هتل هایی که شهرت کمتر و اتاق خالی بیشتر دارند، روند ساده تری را پیش رو دارند در واقع آنها به سختی متوجه می شوند در قبال چه خدماتی هزینه می پردازند و به دلیل نداشتن اطلاعات با حضور در هتل شگفت زده می شوند.

لیست هتل های مشهد آنقدر بیشمار هستند که به سختی می توان اطلاعات کامل و دقیقی از آنها در یک سایت جامع گردآوری کرد، اگر هم این امر میسر شود بی شک به دلیل شرایط اقتصادی فعلی آنقدر سطح ارائه خدمات برای تراز دخل و خرج دچار تغییرات می شود که آن اطلاعات قبلی تقریبا فسخ می شوند.

هتل های مشهد سعی می کنند سطح کمی و کیفی خدمات خود را تا حد امکان ارتقا بخشند. شک نکنید بهترین هتل های کشور را ابتدا در مشهد و سپس در تهران و کیش مشاهده می کنید اما بافت تو در تو قسمت مرکزی شهر مشهد مشکلاتی را برای اقامت در این شهر بوجود آورده است که اغلب این هتل ها را با انتقاداتی مواجه می کند.

هتل های مشهد با توجه به بافت شهری و استقبال زائرین اغلب دیوار به دیوار هم واقع هستند. این امر هم زیباست و هم کمی با رعایت استانداردهای ساختمان سازی و بافت شهری در تضاد می باشد.

تراکم بیش از حد هتل ها در اطراف حرم امام رضا(ع) زیباترین صحنه های اجتماعی میان گردشگران در خیابان را بوجود می آورد و می توان تنوع بی نظیری از نژادهای ایران و جهان را در کنار هم مشاهده نمود، از آنجا که خیابان های اطراف این هتل ها از امن ترین اماکن برای گذران وقت در نیمه شب می باشند می توانید زمانی را برای عکاسی اجتماعی اختصاص دهید.

هتل های مشهد و تمرکز  آنها در یک منطقه شهری مشکلاتی مانند پارک خودرو، دشواری های رفت و آمد، ترافیک و مشکلات تاسیساتی را بوجود آورده است. کشمکش مسافران و شهروندان برای حفظ جای پارک خودرو، صدای بوق ماشین ها، بوی تند فاضلاب هتل ها و حمل و‌نقل زباله های آنها نیز از مشکلاتی است که شهرداری سالهاست با آن دست و پنجه نرم می کند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره هتل های مشهد و اماکن اقامتی، سیاحتی و زیارتی می توانید به مرکز جامع رزرواسیون هتل های مشهد به آدرس https://www.epersianhotel.com سر بزنید و یا با شماره 38581516-051 تماس حاصل فرمایید.