تبیان، دستیار زندگی

شانس برد پرسپولیس از استقلال

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت:شانس تیم فوتبال پرسپولیس تهران از استقلال برای پیروزی در دربی ۸۸ بیشتر است چراکه بازیکنان پرسپولیس انگیزه بسیار بیشتری را دارند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
حمید درخشان
حمید درخشان پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره دربی 88 میان تیم های استقلال و پرسپولیس تهران گفت:بی شک شاهد آن خواهیم بود تا در میان هر 2 تیم استقلال و پرسپولیس تهران بنا به دلایل گوناگون دیدار بسیار زیبایی برگزار شود .تیم فوتبال پرسپولیس تهران باید به دلیل بازی مقابل تیم فوتبال السد قطر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و حضور قدرتمند در لیگ برتر فوتبال کشورمان ، خواستار آن است تا حضور بسیار خوبی برابر تیم فوتبال استقلال تهران داشته باشد و با شکست این تیم راه خود را هموارتر سازد.

درخشان ادامه داد:تیم فوتبال استقلال تهران اما به دلیل از دست دادن رقابت های  لیگ قهرمانان آسیا2018  انگیزه بسیار  بیشتری برای پیروزی در این دیدار دارد و می خواهد تا در لیگ برتر فوتبال ایران و دربی 88 کشورمان حریف خود ، تیم پرسپولیس تهران را شکست دهد.

شانس برد پرسپولیس از استقلال در دربی 88 بیشتر است/نتیجه 1 بر صفر به سود پرسپولیس است

پیشکسوت فوتبال کشورمان بیان کرد: شانس تیم فوتبال پرسپولیس تهران از تیم استقلال برای پیروزی در دربی 88 بیشتر است چراکه  بازیکنان تیم پرسپولیس انگیزه بیشتری برای حضور در دیدار های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به دلیل موفقیت های اخیر  دارند.به نظر من تیم پرسپولیس تهران با نتیجه 1 بر صفر آبی های پایتخت را در دیدار روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی شکست خواهد داد.

آغاز و پایان دربی برای هر 2 تیم با اهمیت  است

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت:آغاز و پایان دربی 88 باید برای هر 2 تیم استقلال و پرسپولیس تهران از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.این موضوع که تیم شما با چه شرایطی به این دیدار می آید  بسیار مهم است و باید روحیات بازیکنان در حد دیدار مهمی همانند دربی باشد.مهتر از همه اما چگونگی عملکرد بازیکنان داخل زمین و همچنین تعویض های کلیدی  سرمربیان در طول این دیدار است.

امیدوارم شاهد دربی خوبی  باشیم

درخشان در پایان افزود:امیدوارم روز پنجشنبه ( 5 مهر 1397 ) در ورزشگاه آزادی شاهد دیدار بسیار خوبی میان تیم ها فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران باشیم.2 تیم اما باید به گونه ای بازی کنند که تمامی هوادارانی آن ها که برای مشاهده این دیدار به ورزشگاه ازادی آمده اند ، از آن لذت برده و از عملکرد تیمشان راضی باشند.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان