تبیان، دستیار زندگی

لکزایی، «نظریه تمدن امام موسی صدر» را کتاب می‌کند

شریف لکزایی با اعلام اینکه در حال نگارش کتاب «امام موسی صدر و مسئله تمدن» است، گفت: این کتاب به طور صریح بر مبانی فلسفی اندیشه سیاسی ایشان و نظریه‌پردازیشان در حوزه تمدن‌سازی تاکید دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
شریف لکزایی

شریف لکزایی، استادیار گروه فلسفه سیاسی پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره این کتاب گفت: در این کتاب در قالب ۶ فصل به نظریه تمدنی امام موسی صدر پرداخته‌ام.

وی با بیان اینکه نگارش بخش اعظم این کتاب به اتمام رسیده، اظهار کرد: در حال انجام مراحل پایانی نگارش آن هستم و پس دریافت بازخوردهای کتابی که پیشتر با عنوان «درآمدی بر اندیشه سیاسی امام موسی صدر»  نوشته‌ام، احتمال دارد بخش تکمیلی‌ای را به این کتاب اضافه کنم.

این استاد علوم سیاسی توضیح داد: پیشتر در کتابم درباره اندیشه سیاسی امام موسی صدر درباره مبانی فلسفه سیاسی ایشان بحث‌هایی کرده‌ام، ولی در کتاب «امام موسی صدر و مسئله تمدن» (نظریه تمدن امام موسی صدر) به طور مبسوط‌تر و صریح‌تری بر نگاه فلسفی ایشان در سیاست دست گذاشته‌ام و مبانی انسجام‌بخش اندیشه سیاسی ایشان را تشریح کرده‌ام.

لکزایی ادامه داد: هر گام به این نتیجه برسم که توانسته‌ام همه مباحث امام موسی صدر در خصوص تمدن را منتقل کنم، این کتاب را به دست انتشار خواهم سپرد.

به گفته وی کتاب «امام موسی صدر و مسئله تمدن» در سال جاری به اتمام خواهد رسد و در سال آینده برای انتشار به ناشر سپرده خواهد شد.

 
منبع:
خبرگزاری مهر /علیرضا جباری دارستانی
 
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.