تبیان، دستیار زندگی

حفظ وحدت عمومی و انسجام ملی

صبح امروز امیرمحسنی شهردار منطقه۱۷، در جمع دانش آموزان مدرسه شهید محسنی حضور یافت تا علاوه بر نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی، دانش آموزان را به حفظ وحدت عمومی و انسجام ملی دعوت کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
شهرداری منطقه 17
صبح امروز (دوشنبه 2مهرماه) امیر محسنی در مدرسه ای که به نام برادر شهیدش نامگذاری شده حضور یافت تا با دانش آموزان این مدرسه گفتگویی صمیمانه داشته باشد.

شهردار منطقه۱۷ ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت سید و سالار شهیدان و تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید خاطرنشان کرد: سال گذشته توفیق این را داشتم که در این مدرسه و در جمع صمیمانه شما حضور داشته باشم. از اینکه امسال نیز دوباره می توانم چهره های شاداب شما را ببینم خوشحالم.

امیر محسنی با تاکید بر لزوم حفظ انسجام ملی افزود: ابتدای این هفته در شهر اهواز هموطنان عزیزان ما، مورد حمله کور و ناجوانمردانه قرار گرفتند و متاسفانه تعدادی از این عزیزان را از دست دادیم. اگر وحدت و انسجام خود را حفظ نکنیم دشمنان به ما ضربه خواهند. بنابراین باید همواره برای وحدت و دوستی خود تلاش کنیم.

محسنی در ادامه با اشاره روایتی از معصومین گفت: در آموزه های اخلاقی دین مان، روایتی معروفی داریم که می فرماید ارحم تُرحم، رحم کنید تا به شما رحم کنند. تعدادی از دانش آموزان عزیز در صف حضور دارند که کیف هایشان را در کنار هم تکیه داده اند. این کار بسیار ارزشمند و سرشار از همکاری است.

شهردار منطقه۱۷ گفت: این دوستی و مودت بسیار ارزش دارد. باید به شما عزیزان بگویم که این روزها شرایط اقتصادی کشور به خاطر تورم خیلی خوب نیست و شاید مخارج زندگی با درآمد برخی از پدران و مادران شما تناسب نداشته باشد.
منبع: روابط عمومی شهرداری منطقه 17