تبیان، دستیار زندگی

اهواز قهرمان را به خون پاک شهدای این واقعه رنگین کردند

در بیانیه استاد اخلاق شهر تهران آمده است: تعدادی انگشت شمار بزدل به اشاره ارباب کافر خود به مرد و زن و کودکان بیگناه حمله کرده و عده‌ای را به خاک و خون ‏کشیدند و اهواز قهرمان را به خون پاک شهدای این واقعه رنگین کردند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
حسین انصاریان

حجت‌الاسلام حسین انصاریان استاد اخلاق شهر تهران با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز این اقدام ددمنشانه را دسیسه دیگر آمریکا و رژیم صهیونیستی و ایادی منطقه‌ای آن عنوان کرد.

این بیانیه به شرح ذیل است:

هوالمنتقم
استکبار جهانی و عوامل داخلی‌اش با اسلام و انسانیت و مردان و زنان و کودکان و امنیت در هر زمان و هر ‏مکان و هر موقعیت بی‌رحمانه دشمن و مخالف است و از هیچ ظلم و جنایتی دریغ نمی‌کند.

در روزی که ‏ملت ایران با به نمایش گذاردن قدرت ملی خود در سراسر کشور به میدان شجاعت و سربلندی و سرفرازی ‏آمده بودند، تعدادی انگشت شمار بزدل به اشاره ارباب پست و کافر خود آمریکا و دست‌ نشانده کودک‌کش ‏خود اسرائیل که در گرگ منشی موجودی بی‌نظیر است به مرد و زن و کودکان بیگناه که برای تماشای ‏عزت و عظمت نیروهای مسلح آمده بودند حمله کرده و عده‌ای را به خاک و خون ‏کشیدند و اهواز قهرمان را به خون پاک شهدای این واقعه رنگین کردند.

غفران و رحمت الهی را برای شهیدان حادثه و صبر ‏و اجر برای داغدیدگان را از خداوند مسألت دارم و خزی دنیا و آخرت را برای قاتلان آنان که به سرعت به ‏دست انتقام حق به دوزخ رهسپار شدند می‌خواهم.‏


منبع: خبرگزاری فارس
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.