تبیان، دستیار زندگی

اعلام برنامه‌های روز جهانی جهانگردی در استان تهران

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران برنامه‌های روز جهانی جهانگردی در این استان را تشریح کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
اعلام برنامه‌های روز جهانی جهانگردی در استان تهران

 دلاور بزرگ نیا مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران گفت: به مناسبت پنج مهرماه روز جهانی جهانگردی برنامه های این اداره کل بر سه محور شعار جهانی سال ، عاشورا و هفته دفاع مقدس برگزار می شود .

بزرگ نیا ادامه داد: بر اساس شعار جهانی سال«گردشگری و تحولات دیجیتال» ضمن تجلیل از افراد صاحب نظر و مدیران موفق در حوزه کسب کارهای استارتاپی در حوزه گردشگری، کارگاه آموزشی نیز با عنوان«بازاریابی دیجیتال در کسب کارهای گردشگری» برگزار می شود.

وی ادامه داد: افرادی در صنعت گردشگری برنده هستند که از فناوری اطلاعات به بهترین شکل در توسعه کسب و کار خود استفاده می کنند،امروز عرضه کنندگان سنتی نمی توانند در بازار رقابتی باقی بمانند مگر از همین حالا اقدام به روزآمد کردن شیوه های فروش و تبلیغات کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی تهران گفت: کارگروه کارآفرینی گردشگری در استان تهران به منظور آموزش و حمایت از ایده های نوین که برپایه ی استارت آپ ها و فناوری اطلاعات باشد تشکیل خواهد شد.

بزرگ نیا افزود: تورهای تهرانگردی«فرزندان عاشورا»و «هنرگردی عاشورا» با موضوع دفاع مقدس و میراث معنوی عاشورا برگزار می شود.

وی گفت: در این تورها شهروندان از موزه صلح ، سقاخانه ها و تکایای قدیمی تهران و کارگاه های هنرمندان که آثار عاشورایی تولید می کنند بازدید خواهند کرد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان