تبیان، دستیار زندگی

آغاز نام نویسی مربی قرآنی مهد و پیش دبستانی برای ترم پاییز

نام نویسی مرحله جدید دوره تربیت مربی برای مراکز مهد قرآن شکوفه ها و پیش دبستانی از سوی مهد قرآن استان تهران برای ترم پاییز آغازشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
مهد قرانی
 
جواد فومنی مدیر مهد قرآن استان تهران با اعلام تجربه علمی و تخصصی از برگزاری چهل دوره آموزشی در راستای اهداف و برنامه های مؤسسه کشوری مهد قرآن گفت: به منظور تأمین و تربیت نیروهای آموزشی با تجربه و کارآموزان جهت رشد و شکوفایی نونهالان جامعه تا کنون 1200 گواهینامه پایان دوره به شرکت کنندگان در سطح استان تهران شامل شهرهای تهران، منطقه ورامین، کرج، شهریار، روزدهن و پردیس صادر کرده است.

وی از نام نویسی مرحله جدید دوره تربیت مربی برای مراکز مهد قرآن شکوفه ها و پیش دبستانی از سوی مهد قرآن استان تهران برای ترم پاییز خبر داد و افزود: علاقه مندان برای شرکت در دوره های آموزشی، اطلاع از برنامه های درسی اساتید، ساعات حضور در ترم پائیز برای ثبت نام به شماره 4-33523103 تماس و یا به نشانی میدان خراسان، خیابان خراسان بعد از لرزاده جنب مسجد آیت الله فومنی دفتر مرکزی مؤسسه کشوری مهد قرآن مراجعه کنند.

دوره آموزشی تربیت مربی قرآن ویژه بزرگسالان با حضور اساتید برجسته قرآنی کشور همراه با گواهینامه دوره مربوطه از برنامه های آینده آموزشی در مهد قرآن استان تهران است که پس از تکمیل ظرفیت بزودی برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری شبستان