تبیان، دستیار زندگی

گروه سرود انصار الحجه چگونه تشکیل شد؟

گروه سرود انصار الحجه متشکل از نوجوانان انقلابی است که تا به این روز آثار ارزشی را تولید کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
گروه سرود انصار الحجه چگونه تشکیل شد؟

 گروه سرود انصار الحجه از شهر مقدس قم، یکی از قطعات آلبوم «بزرگراه» را تولید کرد. قطعه‌ای که این گروه سرود خوانده، در وصف شهید زین الدین بود.

سید مصطفی میر شفیعی سرپرست این گروه در گفتگو با خبرنگار ؛در خصوص این آلبوم گفت: مسئولان موسسه فرهنگی هنری مآوا که تولید کننده آلبوم «بزرگراه» هستند، با اعلام فراخوان و برگزاری آزمون از گروه‌های سرود مختلف، خوشبختانه گروه ما را انتخاب شد و خواندن قطعه‌ای برای شهید زین الدین را به ما سپردند.

وی درباره فعالیت‌های گروه سرود انصار الحجه بیان کرد: بیشتر تولیدات گروه سرود ما، در شبکه هدهد، شبکه پویا و ... پخش می‌شود. ما در برنامه «سر سفره خدا» که در ماه رمضان از شبکه پویا پخش می‌شد، بیش از ۱۰ موسیقی تصویر با بازی اعضای گروه سرودمان تولید و پخش کردیم.

میر شفیعی در خصوص چگونگی کشف اعضای این گروه سرود اظهار کرد: تمامی اعضای گروه ما ۱۴ و ۱۵ ساله هستند. من ماه‌ها در مدارس مختلف کشور به دنبال بچه‌های مستعد در دو حوزه خوانندگی و بازی بودم. خودم معلم هستم و سعی کردم با دقت، بهترین‌ها را برای نمایش سرود انتخاب کنم. بیشتر اعضای گروه از بچه‌های شهر قم و برخی هم از استان‌هایی مانند، کرج و تهران هستند. همچنین کلاس‌هایی را برگزار می‌کنیم که به تقویت کیفیت تولیدات گروه کمک کند.

گروه سرود انصار الحجه متشکل از نوجوانان انقلابی است که تا به این روز آثار ارزشی و با کیفیتی را از دریچه تلویزیون به گوشمان رسانده است.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان